woensdag 2 mei 2012

WANTED || Colorfull & Printed Tops


Als ik een avondje uit ga of voor een gelegenheid een leuke top wil, dan duik ik eerst mijn eigen kast in waarna ik na 10 seconden alweer zuchtend op sta. In mijn kledingkast ontbreekt het standaard aan leuke tops en shirts. Al snel verhuis ik naar de kamer ernaast, waar Tara in haar kast altijd wel een paar leuke printed tops heeft liggen. Nu ik heb besloten van mijn shopverbod af te zien (een shopverbod is gewoon voor mij niet reëel :P) heb ik wel met mezelf afgesproken om beter na te denken voordat ik iets aanschaf. Zo heb ik meer dan voldoende jeans, schoenen en beauty-artikelen, maar geprinte tops en kleur; dát ontbreekt nou nog wel in mijn kast! Vandaar dat ik eens wat mooie tops bij elkaar heb gezocht die ik maar al te graag in mijn kast zou willen hangen. 


Geografische vormen, "aztec" en andere drukke prints zijn super leuk en opvallend in een outfit. Ze zijn leuk in tanktops, bloesjes en t-shirts! Echte eyecatchers in een outfit die je makkelijk kunt combineren met een simpele jeans en een blazer en je bent eigenlijk al helemaal 'aangekleed'. 


Streepjes zijn na jaren nog steeds hartstikke leuk! Combineer t-shirts met streepjes met marine blauw voor die echte 'navy' look maar gaan natuurlijk ook helemaal leuk samen met alle andere kleuren en voor de gewaagde fashionista combineer je het met andere prints! 


Sheer en 'flowy' blouses zijn heerlijk luchtig tijdens de warme dagen en zijn leuk te stylen door de mouwen op te rollen of er een mooie opvallende ketting op te dragen. Toch te warm? Zonder mouwen zijn deze blousjes ook heel erg leuk met een rokje of shortje en een paar sandaaltjes. 

Dit zijn slechts enkele voorbeelden van geweldige leuke tops die verkrijgbaar zijn online (klik op de linkjes onder de afbeeldingen!) en in de winkels en toch heb ik er dus nog lang niet genoeg van in mijn kast hangen. Laatst heb ik de shoppingspree bij New Look met Debbie van Sixfeetfromtheedge gewonnen, dus ik hoop dat zij mij hiermee kan helpen! Woohooo! 
xoxo Larissa

1 opmerking: