maandag 21 mei 2012

OOTD || Sunny & Black


Een super zonnige, maar nog niet te warme voorjaarsdag vraagt om een rokje! Helaas nog niet een rokje met blote benen dus koos ik voor een zwarte panty en m'n nieuwe zwarte cropped top gaatjes en een kant structuur. Om het zwart ietsje te doorbreken koos ik voor crème All Stars en de witte wolvenketting van Serenity Designs


Bodycon rokjes zijn echt de meest comfy rokjes die er zijn en deze zwarte is echt met alles te combineren. De outfit had ik het liefst met een panty gedragen die minder dernier heeft (minder zwart) maar die kon ik helaas niet meer in m'n kast vinden. Bijna al m'n panty's komen van de Primark omdat het echt hele fijne panty's zijn die lang mee gaan voor niet al te veel geld. Zodra ik tijd heb ga ik zeker weer langs de Primark (volgens mij hangt er momenteel ook echt een leuke collectie!) en neem ik meteen wat dunnere panty's mee. 


Top: Forever21 - Tanktop: Bershka - Rok: Action 
Ketting: Serenity Designs - Sneakers: Converse All Star - Zonnebril: RayBan Folding 

xoxo Larissa 

 ♥ Follow us on 
Bloglovin / Facebook / Youtube 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen