vrijdag 25 mei 2012

OOTD || Galaxy Skirt


Deze outfit of the day is best wel anders dan dat jullie van mij gewend zijn. Blote benen, hakken, een rokje! Maar, toch wel weer 'Larissa' zo gecombineerd met een stoer leren jack en een prachtige galaxy-print waar ik helemaal verliefd op ben.  Wat vinden jullie ervan?


Ik heb nog flinke melkflessen onder dit rokje hangen, maar toen ik deze rok in Serena's kast zag hangen moest ik em even lenen. Een van de fijne voordeeltjes aan het hebben van zussen is namelijk dat je kan snuffelen in elkaars kast en zo af en toe wat kledingstukken kunt lenen! Deze galaxy-printed rok heeft Serena ook in een outfit of the day gedragen (zie hier) waar de langere kant aan de zijkant gedragen werd, hoe deze ook oorspronkelijk bedoeld is. Mij leek het leuk om dit te draaien naar de achterkant en de look wat 'ruiger' te maken met een prachtig biker jasje met gouden accenten die perfect staan bij de galaxyprint. 


Biker jas: Goosecraft - Tanktop: Forever21 - Rok: Romwe.com 
Hakken: Bershka - Zonnebril: RayBan Folding

xoxo Larissa 
♥ Follow us on Bloglovin / Facebook / Youtube 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen