woensdag 23 mei 2012

OOTD || Army Jacket


Eerder hebben jullie mijn army jacket voorbij zien komen in dit artikel, maar ik wilde hem ook duidelijker laten zien op foto's. It's my new love.

Deze OOTD is eigenlijk heel simpel, ik draag gewoon zwart op zwart op lichtgrijze Vans. Maar goed zoals ik al zei, het draait om het jasje. Zoals jullie weten heb ik (en Larissa trouwens ook) dit jasje laatst gehaald bij de Episode. Ik vind hem geweldig! Ik vind het een stoere jas, de stof is fijn en hij zit erg lekker. Met dit weer is hij al helemaal ideaal, want een winterjas is te warm en zonder jas kunnen we ook nog niet echt de deur uit. Edit: Deze foto's zijn gemaakt een paar dagen voordat het zo heerlijk warm werd! :-) 


Mijn Vans zijn lichtgrijs en zien er erg gedragen uit, dat kan kloppen, want ze zijn al 4 a 5 jaar oud! Ze waren oorspronkelijk marine blauw en ik droeg ze bijna elke dag. Een aantal jaren terug wilde ik een tof effect creĆ«ren door er vlekken in te bleken. Dat ging niet zoals ik wilde, het werden bruine koeienvlekken. Not cool. Afgelopen week dacht ik: ze gaan de prullenbak in of ik verzin iets anders. Ik ging voor het compleet bleken van de schoenen. Turned out pretty awesome! Misschien dat ik ze zo laat, misschien dat ik ze opnieuw verf, maar voor nu is het prima :) 

Zonnebril: H&M // Army Jacket: Episode // Tshirt: C&A // Skinny: Vila // Schoenen: Vans
Ketting: Serenity Designs // Oorknopjes: Forever21 // Ring: Forever21 // Horloge: Michael Kors

xoxo Tara

 ♥ Follow us on Bloglovin / Facebook / Youtube 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen