woensdag 9 mei 2012

NEW IN || Twinklestar Badjassen


Een badjas is heerlijk om te dragen als je ‘s ochtends bibberend uit een warm bed stapt, of na een douche lekker om je heen kan slaan. Wij hadden er al wel eentje maar deze was niet zo lekker warm en fluffeh als een echt dikke goede katoenen badjas. Via Twinklestar.nl hebben we twee nieuwe badjassen binnengekregen die heerlijk zijn om aan te doen. Niet alleen dragen wij ze ’s ochtends en na het douchen, maar ook gewoon tijdens een chilldagje thuis achter de computer of met een goed boek!

De badjassen van Twinklestar zijn van heerlijk katoen gemaakt, niet te zwaar maar wel lekker dik. Er zitten leuke opdrukken op en zijn er in verschillende kleuren verkrijgbaar. Je hebt de badjas van Tara al kunnen zien in haar afgelopen shoplog-video (nog niet gezien? Klik dan even hier!). Zij heeft de ‘Tea For Twobadjas in een mooie licht roze kleur met leuke theekopjes, taartjes en zelfs CUPCAKES erop! What’s not to love about this one?! Ik heb de ‘Buongiorno Principessa’, een witte badjas met ijsjes (YUM!), zonnebrillen en scooters erop. Een Italiaanse Vespa misschien? Die staat ook zo op mijn verlanglijstje ;)!

We dragen onze badjassen echt elke dag, terwijl ik dat met mijn vorige niet eens deed! Vooral ’s ochtends vind ik het heerlijk om deze meteen aan te trekken en schuif ik in m’n paarse Ikea slofjes richting de badkamer. Tara trekt ook standaard haar badjas aan wanneer zij thuis komt van school. Gewoon lekker warm voor op de bank of tijdens het leren van haar tentamens die zij momenteel heeft.


De badjassen van Twinklestar kosten €69,95 per stuk en zijn gemaakt van dik 100% katoen. Ze zijn er in verschillende maten, kleuren en met verschillende opdrukken. Als je Goede Tijden Slechte Tijden volgt, dan heb je vast ook tijdens een afgelopen aflevering een badjas van Twinklestar voorbij zien komen die gedragen werd door Lorena en Nina!


Hou je niet zo van cupcakes (maar dat kan ik me eigenlijk niet voorstellen!;p) of scooters op je badjas, dan zijn er ook badjassen met een leuk gekookt eitje of een lipstick erop. TIP: Aanstaande zondag is het moederdag, super leuk idee om je moeder een fijne badjas cadeau te doen! 
Neem zeker eens een kijkje op de schattige roze website van Twinklestar.nl voor heerlijke badjassen en andere accessoires of volg Twinklestar op Facebook en Twitter!
xoxo Larissa


 ♥ Follow us on Bloglovin / Facebook / Youtube 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen