dinsdag 15 mei 2012

NEW IN || Episode, New Look, MAC en H&M


Mijn vorige collective haul was nog niet eens zo lang geleden, maar het is weer tijd voor een nieuwe (mini) versie. Want ja, geld moet rollen he, is mijn excuus! Ik heb afgelopen dagen weer een beetje staan shoppen en ben erg tevreden over alles. Graag laat ik het aan jullie zien in dit artikel :)

Gotta love the Episode. Ik heb (nog steeds) cadeau bonnen, deze had ik vorig jaar gekregen voor mijn verjaardag. Het waren er een hele hoop en ik vind het geweldig, steeds 'gratis' shoppen als het ware. Heerlijk, want op dit moment heb ik niet heeeel veel geld meer over, maar wel bonnen. Ik wilde (en Larissa ook) al een tijdje een jasje met camouflage. Vaak zijn ze te groot of zitten ze niet mooi, maar deze keer hebben we de perfecte gevonden. Het jasje zit goed en is echt stoer, ik denk dat ik deze zeer vaak ga dragen! Misschien ga ik het jasje nog opleuken met studs en/of patches. Het jasje heeft ons 17,50 Euro gekost.


Elke keer als ik langs de V&D loop, wil ik even gluren bij de New Look. Want oh my, I love New Look! Op dit moment zou ik alles van de hele afdeling kunnen kopen, alles is zo mooi. Toch heb ik het gehouden bij een neon tribal bandeau en een lila/lavender tanktop die laag uitgesneden is achter. Want ja, ik moest en zou een lila top hebben haha! Heerlijk voor in de zomer, ik ben er blij mee. De bandeau was maar 4,99 Euro en de tanktop 6,99 Euro.


Op het Vredenburg in Utrecht is een prachtige Douglas gevestigd waar ik op zoek ging naar een mooie lippenstift. Ik had nog een cadeau kaart van de Douglas en wilde erg graag een nieuwe lippenstift. Alsof ik er al niet genoeg heb... (hier is een oud artikel van mijn lipstick collectie die inmiddels weer is vergroot, misschien tijd voor een update?). De lipstick 'Ravishing' van MAC heb ik al een tijdje staan eyeballen en nu uiteindelijk gekocht. I love it! Ik weet niet precies hoe ik de kleur moet omschrijven. Het heeft oranje tonen, ergens nude, pastel, neutraal-achtig maar toch aanwezig. Ik vind de kleur prachtig, fris en toch warm. De lipstick kost 18,00 Euro.


Bij de H&M hebben ze een prachtige collectie, de Fashion Against Aids collectie. Ik heb een zonnebril gescoord met tribal print in felle kleuren. Al een tijdje wil ik een ronde zonnebril, eigenlijk wil ik er nog een zwart paar bij. Maar deze kon ik niet laten liggen! Rond? Check. Tribal? Check. Vrolijke kleuren? Check. Deze bril is AWESOME voor maar 7,95 Euro.


Verder heb ik overal nog veeeeel meer mooie kledingstukken gespot, ik wil bijna alles hebben! Ik houd van alle trends en kleding op dit moment. Toch heb ik mij goed ingehouden haha, ik wil een beetje op mijn geld letten dus misschien moet ik binnenkort maar thriften! Ik ben verder echt heel blij en enthousiast over al mijn aankoopjes, echt heerlijk. 

Wat vinden jullie van mijn nieuwe aankoopjes? 
xoxo Tara


 ♥ Follow us on Bloglovin / Facebook / Youtube 

1 opmerking:

  1. I own a new pilateѕ studio іn the South. Believе thіs or not, I
    dο not haνe a inteгnet ѕitе
    аt thiѕ рoint. Thе іѕsue іs I
    аm not certаin whethеr to ѕelect Βloggеr or Liνe
    jоurnal. I rеalize thаt
    Ӏ ωаnt much more оf a blоg
    fееl thаn а web ѕite feеl, if that tеnds
    to mаke anу sensе. I would lіκe to be ablе tο
    update my web-site wіth blog posts. Would you be саρablе of givе a few pros and cons for gοіng with eitheг Blogger οr
    Hubpаges? І actuallу nеed to cοme to a choice fаirlу swiftly on this matteг,
    bесausе it does not maκe sense fоr mе to οwn
    this studio ωith out a webpаge. It would be kinԁ if you cοuld giѵe me ѕome guiԁance.
    Plеase write to: gladysреrгeault@mailftp.

    com if you hаve ѕome time left. Τhx, and btω wоnderful blоg,
    i neeԁ my blog tо be like the one yοu
    have оne day!

    my site - Swimming Pool Girls

    BeantwoordenVerwijderen