donderdag 10 mei 2012

MY LIFE || In Iphone Photo's / Tara


Het is weer tijd om jullie te laten gluren in mijn leven, d.m.v. mijn Iphone foto's, zijn jullie al benieuwd wat dat allemaal is op de bovenstaande foto? Lees dan verder!

 - Op school gingen we moleculair koken, super tof! Mijn groepje en ik faalden nogal, maar andere klasgenoten hadden wel mooie creaties! Frambozencaviaar in Spa Rood, tzatziki dooiers en komkommer, cointreau gelei, balsamico kaviaar en nog veel meer. Erg apart maar erg stoer, een combinatie van chemie en koken, het kan niet toffer. - 

- Stappen met vriendinnen. Het komt niet vaak voor dat we met z'n allen tegelijk kunnen op 1 avond(oke niet iedereen was er alsnog maar grotendeels wel), het was super gezellig! Dit wil ik vaker! - 

- Serena, Larissa en ik gingen op een vlooienmarkt staan met onze spulletjes. Het was een lange dag, maar wel gezellig en we hebben goed verkocht. - 

- Met kerst kreeg ik een erg leuk boekje van Serena over macarons inc., recepten. NU PAS heb ik macarons gemaakt, iets wat ik al maanden riep. Vanille macarons! Ze waren erg geslaagd maar ik ben redelijk perfectionistisch dus blijf oefenen. Een recept op KTCC maybe? Ik maak ze from scratch ;) -

- Zoals ik vertelde in mijn Collective Haul, waren Larissa en ik in Breda voor de VIP avond van de Sample Sale. Wauw, we liepen door een prachtig park, park Valkenburg. Erg groot, ergens een beetje central park NYC achtig, erg picknick-proof! - 

- Laatste dagje school voor de vakantie, 2 klasgenoten en ik besloten in Utrecht langs de Frozz te gaan om onszelf te trakteren. Ik ging dit keer voor amandelen, ananas en framboos, heerlijk!

- 28 april zijn we naar Skillex geweest in de HMH. Man o man wat was het vol! Hier gingen we even gluren hoe druk het was, geloof het of niet, uiteindelijk stonden we midden vooraan. Het was AWESOME- 

- Maar natuurlijk, mijn panty's overleven (bijna) nooit een dag. Na Skrillex waren Larissa en ik boven aan het chillen totdat er een meisje naast ons ging nekken, we renden uit paniek weg en ik bleef haken achter mijn tas. Not charming! - 

- Met Koninginnenacht ging ik met vrienden feesten op Vredenburg in Utrecht, o.a. met Leonie (links) en Nina (rechts). Hier waren we een ander vriendinnetje aan het whatsappen omdat zij ook ergens op het plein stond! Slecht bereik, maar we hebben haar gevonden gelukkig! :) - 

- Met Koninginnedag moest ik werken, deze foto is na afloop van de avond gemaakt, oranje boven! Ik ben degene met het strikje helemaal bovenaan. - 

- Serena zat op kantoor, dus ging ik leren in haar huis voor mijn herkansingen, lekker rustig! Hoewel ik veel aandacht kreeg van haar fluffeh kittehs Coco & Clarence, ahwww purrrpurrrr. - 

- Serena werd geïnterviewd door RTV Utrecht, ook mijn moeder en ik werden er een beetje in betrokken dus ook wij werden geïnterviewd hihi! - 

- Het is alweer langer dan 6 weken geleden dat ik mijn 2e gaatje heb geschoten, dus heb ik er een kruisjes oorknop in gedaan. I LIKE! - 

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om even te gluren in mijn Iphone foto's! Wat voor leuke dingen hebben jullie de laatste tijd mee gemaakt?  
xoxo Tara


 ♥ Follow us on 
Bloglovin / Facebook / Youtube 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen