vrijdag 13 april 2012

VIDEO || Beauty Favorites


Ik heb elke maand te weinig nieuwe producten, om een ‘Monthly Favorites’ video op te nemen. Zo’n video vind ik zelf altijd wel heel leuk om te bekijken, dus heb ik besloten om een video op te nemen van de favorieten die ik momenteel heb en al een tijdje keer-op-keer gebruik. Omdat ik best wel wat favoriete beautyproducten heb, heb ik in deze video alleen beautyproducten behandeld, ook wel de ‘Beauty Favorites’. Ben je ook geïnteresseerd in een 'Fashion Favorites' of een andere Favorites video, laat dat maar even weten in de comments! :)
·         Klik hier voor het artikel dat ik eerder over de 'SachaJuan hairpowder' schreef;
·         Klik hier voor het artikel dat ik eerder over het 'Naked 2' palette schreef.
Zit er een product tussen dat bij jou ook favoriet is? Of heb je nog een andere (budgetproof) aanrader voor mij?
xoxo Larissa

1 opmerking:

  1. Gevuldekoekmetslagroom13 april 2012 08:31

    Mooie producten heb je gekozen! Ik vind het geurtje wel interessant. Daar ga ik binnenkort eens naar kijken.

    Mijn favorieten zijn de 4 seasons bronzer van Guerlain in de kleur brunette en de BB cream van Estée Lauder. Die laatste kan ik je aanraden voor als je een keer een high end BB cream wilt uitproberen!

    BeantwoordenVerwijderen