zondag 8 april 2012

Outfit's van de maand MAART


Elke keer als de donderdag aanbreekt, dan verbaas ik mij weer over hoe snel de week voorbij is gegaan. Nu ik fulltime stage loop en standaard 9 tot 5 werkdagen draai, heb ik het gevoel dat de dagen voorbij vliegen! Juist in dat soort tijden vind ik het leuk om eens terug te kijken en lezen op onze blog. Wij zien KittehsCupcakes.com ook als een online-dagboek waardoor we terug kunnen lezen wat we hebben gedaan en meegemaakt de afgelopen tijd. Ook leuk om eens outfits terug te bekijken, dus heb ik voor jullie alle outfits van de maand maart even bij elkaar gezocht en in deze blogpost verzameld. Klik op de link eronder om terug te gaan naar de gehele outfit post!










De maand maart verraste ons met enkele warme en zonnige dagen, waar ik echt weer naar verlang! Momenteel hebben we wat slechter weer, waarbij het gezegde APRIL DOET WAT 'IE WIL! hier zeker van toepassing is. Laten we hopen dat april dat slechte weer straks weer zat is en we de shorts en rokjes weer tevoorschijn kunnen halen.
FIJNE PAASDAGEN! 

xoxo Larissa  

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen