maandag 23 april 2012

OOTD || Pink Detail


Jullie wisten al van mijn iPhone verslaving, nu heb ik er nog eentje bij; m'n iPad verslaving! Sinds een paar weken heb ik een iPad waar ik onwijs blij mee ben! (Thanks mom&dad!!!<3) en hier moest ik natuurlijk ook de perfecte hoes omheen hebben! Via Nelly.com heb ik deze prachtige roze slangenprint hoes gekocht die ik super cute en zoet vind maar tegelijk ook wel zakelijk! In deze outfit of the day zien jullie mij (voor het eerst?) zonder de kleur zwart; wauw! 

 

De bekende witte trui van de H&M kennen jullie onderhand wel, maar hij blijft zo fijn! Ik draag 'em met m'n skinny van de Zara en onder de trui een grijs shirt voor die extra warmte die we de afgelopen dagen echt wel nodig hadden. Eigenlijk heb ik altijd de combo grijs en blauw vreselijk gevonden, maar om 1 of andere reden heb ik em toch zo voor het eerst met elkaar gecombineerd. Het was de bedoeling dat het shirt er zo onder uit steekt, misschien een beetje slordig of vreemd? But I liked it! :-) Een super simpele en casual outfit (yep, ik draag eigenlijk voornamelijk sneakers en gympies!) toen ik vrijdag een drukke middag op school had. 

 

Trui: H&M - Tshirt: H&M - Jeans: Zara 
Ketting: Forever21 - Sneakers: Converse - iPad hoes: Nelly.com 

xoxo Larissa 

2 opmerkingen:

  1. Jules Koeiman23 april 2012 12:55

    Leuke outfit! & die Ipad hoes is super cute! Have a great week. -XO

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je ziet er echt superleuk uit :-)

    BeantwoordenVerwijderen