zondag 29 april 2012

OOTD || Evil Eye Necklace


Deze outfit of de day is wat ik overdag droeg gisteren, gisteravond heb ik mij alsnog omgekleed  want samen met Larissa ben ik naar Skrillex geweest gisteren. & Yes, it was awesome! 


Erg blij ben ik met mijn evil-eye hanger, deze is van echt zilver en heb ik gekocht op een vlooienmarkt met Pasen. De evil-eye zou je beschermen tegen jaloerse blikken, ik vond het wel interessant en vond de hanger ook gewoon leuk (en freaky). Verder heb ik nog meer leuke dingen gekocht afgelopen maand die ik nog niet aan jullie heb laten zien (zoals de broek die ik hier draag). Wat vinden jullie? Zal ik binnenkort alles laten zien in een collective haul? :) 


Tanktop: Forever21 // Blouse: Coolcat // Broek: Cheap Monday // Laarsjes: Van Haren // Hoed: H&M // Horloge: Michael Kors // Rozen ring: ?? //  Ketting: 2ehands //
 Lipstick: Viva Glam Lady Gaga 

xoxo Tara

1 opmerking: