maandag 2 april 2012

NEW IN || Beige Suede Jacket


Toen we een tijdje geleden hoorden dat ze bij de Hema suede jasjes verkochten voor maar €50,- zijn Larissa en ik direct naar de Hema in onze woonplaats gestoven. Maar helaas; uitverkocht natuurlijk! We hadden al gehoord dat de jasjes als warme broodjes over de toonbank vlogen, jammer! Via de online shop heb ik later een beige en een groene variant kunnen bestellen, waarvan ik uiteindelijk alleen de beige van heb gehouden and I love it!


Larissa en ik dachten dat de groene variant meer naar het turquoise zou neigen. Dat was niet zo. Helaas was het groene jasje veels te groen voor mij en de kleur was absoluut niet flatteus. Bij Larissa stond deze overigens wel mooi maar helaas waren de jasjes steeds uitverkocht in haar maat. Gelukkig was ik wel erg tevreden met het beige jasje, hij zit prachtig. De kleur vind ik mooi en het model erg leuk dus die moest ik wel houden. Het liefst zou ik ook de rode versie willen hebben van het jasje, maar ik vrees dat deze uitverkocht blijft!

Het jasje is ietsje getailleerd, ook bij de rug. Dit vind ik erg mooi en ook belangrijk bij jasjes. De lengte van het jasje en de lengte van de mouwen zijn perfect evenals hoe het jasje valt op mijn schouders. Aangezien ik behoorlijk brede schouders heb, vond ik het een wonder dat dit jasje me goed paste! Aan de voorkant zitten twee kleine zakjes met een ritssluiting, mijn iPhone past er helaas niet helemaal in maar mijn OV past perfect. Handig dus! Het jasje draag ik open of open geslagen zoals op de foto's, helemaal dichtgeritst vind ik het jasje wat minder mooi staan. Overigens kan dichtgeritst met een sjaal erop wel, maar ik vind het gewoon minder mooi dat de jas anders geen kraag heeft ;)

Suede jasje: Hema // Zwarte tanktop: Forever21 // Witte oversized tanktop: Gestuz // Laarsjes: Van Haren // Skinny: Vila // Kruisjes oorbellen: Primark // Hoed: H&M

Wat vinden jullie van mijn nieuwe jasje? En hebben jullie 'em zelf ook gekocht?

xoxo Tara

1 opmerking:

  1. Mooie outfit, je jasje is gorgeous! De kleur helemaal, vooral je lips erbij. :D

    BeantwoordenVerwijderen