donderdag 19 april 2012

MUSIC || DJ Steve Aoki 08042012 Paradiso Amsterdam


Op 1e paasdag hebben we een heerlijk paasontbijtje en paasbrunch gehad, even lekker ontspannen. In de avond was het voor ons echter tijd om los te gaan, wij gingen namelijk naar Steve Aoki in de Paradiso Amsterdam. Steve zien wij als onze held, al jaren zijn we fan van zijn muziek en zijn performances. WE LOVE STEVE AOKI! Er kon dan ook geen betere manier zijn om Pasen te vieren. Ook hebben we wat delen van de avond gefilmd, believe us, met Steve is het echt een leuke show en niet alleen goede muziek. Hij bounced altijd hard mee op de muziek en zorgt voor champagne showers, cake, boat rafting & more... It's always wild... Klik verder om onze video te zien van deze avond!

Hier is ons filmpje van 8 april 2012, in de Paradiso Amsterdam. Dit geeft een kleine samenvatting van de avond. Ondanks je veel wilde dingen ziet gebeuren, gebeurde er nog veel meer. Nog meer cake, nog meer bootritjes, wodka, nog meer champagne, crowd surfen met camera etc. Maar helaas dit keer geen smoke-gun. It was awesome. 

Ik hoop dat jullie het filmpje leuk vinden om te kijken :) ergens in het midden zie je mij boat raften op het publiek, so check it out! Ik was trouwens niet de enige die uitgekozen werd, nog 2 anderen gingen boat raften maar hehehe, ik was de eerste én de enige die niet in het publiek viel! 




Hieronder nog wat foto's die ik van de Steve Aoki Facebook Page heb gehaald.

- Groupphoto, we staan er helaas echt nét niet op, we stonden rechts van de foto waar het is afgesneden...-

- Kun je ons vinden? Hint: Larissa draagt mintgroen met haar lange bruine haren en Tara heeft een halfknotje , helemaal vooraan. Dit was nog voordat Steve opkwam. - 

- Tara aan het crowd raften, like a boss - 

- Steve Aoki in actie - 

- Champagne shower! - 

- Photo's By: Kyle Neary, Gehaald van de Steve Aoki FacebookPage - 

Larissa en ik hebben het super leuk gehad samen, Steve was weer geweldig en ik heb eindelijk kunnen boat raften tijdens zijn show, loved it, Thank you Steve Aoki! Misschien vragen jullie je af van, waarom laten wij ons als fans caken, juicen (pak juice splashen in je face) en voert hij ze wodka o.a. Nouja... het is awesome, het hoort bij de show en als je het niet wilt, dan gebeurt het ook niet. Het leukste aan Steve is dat hij er echt een show van maakt en niet alleen maar staat de draaien achter zijn tafel zoals sommige DJ's. Hij connect met zijn fans. Steve Aoki heeft trouwens ook instagram (= steveaoki) waar hij ook af en toe groupphoto's plaatst, (zo heeft hij aan het begin van deze show ook nog een andere foto gemaakt met zijn Ipad). Nu jullie onze favoriete DJ kennen, wat is die van jullie? 

Steve Aoki's werk heb ik leren kennen door Larissa, het eerste nummer die wij kenden van Steve was "UTIOG: Mama's Room". Per direct vonden wij zijn muziek geweldig! Alweer jaren terug heb ik Steve voor het eerst live mogen meemaken, tijdens Latin Brutality. Toen ik ontdekte dat hij naar Nederland kwam (en dat was uniek, want hij was nog niet zo bekend) heb ik direct geregeld dat ik erheen kon. Het was in de Effenaar in Eindhoven en heb zelfs een hotelkamer geboekt (misschien een beetje overdreven?). Na de show heb ik hem ontmoet en ben ik met hem op de foto geweest, ik ben nog nooit zo blij geweest. Groupie much? Anyways, we kennen hem inmiddels al 4 jaar denk ik, waarvan we de afgelopen 3 jaar hem elk jaar weer hebben gezien. En ja, het is elke keer weer een gruwelijke show, can't get enough! 

xoxo Tara 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen