woensdag 25 april 2012

INSPIRATIONAL || Lavender Love


Al een tijdje zit ik met de kleur lavendel in mijn hoofd, ik vind het een prachtige kleur en trend. Lavendel kleding, lavendel nagellak, lavendel haar, het maakt mij niet uit, I'm obsessed en wil heel erg graag kleding in deze kleur. Jammer genoeg heb ik nog geen mooie lavendel kleurige items in mijn bezit, maar loop wel te eyeballen op internet. In deze Inspirational Blogpost heb ik voor jullie wat geweldige lavendel-kleurige items op een rij gezet!  

Zo heb ik via Fashiolista een aantal items gezien in deze kleur, maar het valt mij wel op dat het vinden van een lavendel kleurig kledingstuk lastiger is dan gedacht. Het broekje hieronder deed mij denken aan mijn dip-dye avontuurtje van een tijdje geleden, ik had een tijdje geleden namelijk een short en ook een tanktop geverfd. Het zou eigenlijk gewoon paars moeten worden maar de kleur viel uiteindelijk veel lichter uit. 

Got me thinking... Misschien dat ik zelf weer aan de slag ga om kledingstukken lavendel te verven ;) If yes, dan maak ik er wel een DIY van. 


Oh wauw, een sheer blouse in lavendel? I have to have it... De bovenstaande blouse is van Nastygal.com en is op dit moment 'out of stock' helaas. Lavendel kleurige haren vind ik prachtig bij meiden staan met porseleinen haren maar als het om kleding en make-up gaat, vind ik het stiekem toch beter passen bij brunettes.


Mijn zus Serena heeft wel een aantal mooie items, zo heeft zij o.a. een trui met een kruis erop van de Forever21 in het lila en ook deze skinny jeans. De kleur staat prachtig bij haar huid! 



Als je kijkt naar haar en make-up, vind ik het ook prachtig. Ik heb een tijdje gedacht aan paarse lipstick, maar dat was toch niet zo'n succes. Alweer een lange tijd geleden heb ik namelijk samen met Serena wat staan experimenteren en omsmelten, we hadden uiteindelijk een paarse lipgloss. Met deze paarse lippen leek ik wel een dooie... 


Qua haar heb ik altijd gedacht dat je een porseleinen huidje nodig had, om met lila haar rond te kunnen lopen! Totdat ik de bovenstaande foto's vond... Hmmm so pretty, erg verleidelijk hahaha! Maar nee, ik ga het niet doen, het kapsel vind ik wel erg cute

Wat vinden jullie van lavendel-kleurige items?

xoxo Tara

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen