maandag 30 april 2012

INSPIRATIONAL || Denim Jackets


Vorig weekend heb ik een rozig spijkerjasje op de vlooienmarkt gescoord, waarvan ik jullie ook al een stukje liet zien in mijn my life in iPhone photo's. Nu draag ik niet heel vaak spijkerjasjes omdat ik ze gewoon niet erg comfortabel vind maar ik vind ze wel heel erg leuk staan enne 'wie mooi wilt zijn moet pijn lijden'? Bij wijze van spreken dan hé;) Ik heb via Lookbook wat outfits gevonden waar deze spijkerjasjes heel leuk worden gecombineerd. Een spijkerjasje maakt, net zoals een bikerjasje, een outfit al snel wat stoerder en meer casual. Echt de style waar ik van houd! 

Bronnen: Bestclothinggallery & Lookbook.nu
Heb jij een spijkerjasje? En hoe zou jij deze het liefst combineren? 
Fijne Koninginnedag iedereen & HAPPY BIRTHDAY MOMMY:-)! 


xoxo Larissa 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen