maandag 9 april 2012

DIY || Leren mouwen jasje



Zoals jullie misschien wel op m'n Instagram pagina hadden gezien (als je me nog niet volgt, mijn username is 'larizzle89'), heb ik van het weekend een DIY gedaan. Ik heb namelijk nepleren mouwen aan een ander jasje vastgezet! Ik heb er een video van opgenomen, waarbij ik jullie probeer uit te leggen hoe ik dit voor elkaar heb gekregen zodat je zelf ook een jasje met leren mouwtjes (of een andere stof) kan maken! Het gedeelte achter de naaimachine heb ik helaas uit de video moeten knippen, omdat het geluid niet synchroon liep met het beeld en dat stoorde mij nogal! Ook kwam er bij mij wat extra werk bij kijken omdat zowel het jasje als de mouwen eerst wat ingenomen moesten worden, maar uiteindelijk valt de moeilijkheid van deze DIY nog best wel mee! Enjoy the video and happy do it yourself-ing! 
xoxo Larissa

2 opmerkingen: