zondag 18 maart 2012

VIDEO || Collective Haul


Geshopt. Ja ik heb het weer gedaan. I know ik begin echt weer verslaafd te worden! Of ben ik gewoon nooit afgekickt... Anways, ik heb voor jullie een collective haul opgenomen. Gewoon wat nieuwe spulletjes van verschillende winkels die ik de afgelopen tijd binnen heb gekregen of mee naar huis heb genomen. Ik zit ook te denken om een Favorites video op te nemen, lijkt dat jullie wat? Laat maar even weten in de comments dan kijk ik of ik er eentje moet opnemen of niet!

Binnenkort komt er een winactie online in samenwerking met JEWELTYS en vergeet niet om onze kortingscode te gebruiken voor 20% korting op alle accessoires van AMUST bij CAFE-NOIR met de code KITTEHS20 en 15% korting bij TASSENFETISH wanneer je je abonneert op de nieuwsbrief!
xoxo Larissa

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen