woensdag 21 maart 2012

TARA || My Life in Iphone Photo's


Ik zat in mijn telefoon te kijken en zag dat ik weer een hele hoop foto's heb genomen in de afgelopen maanden februari en maart. Ik heb een kleine selectie gemaakt voor deze my life in iPhone Photo's, achter ieder fotootje zit namelijk wel een klein verhaaltje die ik met jullie wilde delen ;) 



Larissa en ik hadden wat sieraden besteld bij Jeweltys, die jullie ook al hebben kunnen zien in de Collective Haul van Larissa. We hadden twee prachtige kettingen uitgekozen, die we met elkaar gaan delen. Vooral deze zwarte vind ik echt mooi en stoer en staat erg cute onder een blouse. Ook bij een simpele top staat deze ketting echt super, het maakt echt een statement. (Psst, binnenkort komt er in samenwerking met Jeweltys een winactie online!) 


Met Valentijnsdag waren we elkaars valentijn, of nouja, we deden er niet aan maar besloten er wel een gezellig dagje van te maken. We hadden zelf een maskertje gemaakt van avocado, yoghurt, banaan en honing en het leek net op kots, daarom kijken we ook zo gek. WE CRAZY! Maar onze gezichtjes waren erna wel baby-billen zacht! Ook hebben we onze nagels mooi gelakt, een haarmaskertje genomen en hebben we een cheesy film gekeken. Gezellig :)


Ik moest wel een foto maken van Shabby, want wat lag hij toch lief op de bank. Shabby ligt eigenlijk nooit op de bank omdat hij dat vroeger nooit mocht. Maar toen ik hem hier neerlegde ging hij lekker oprollen als een foetus haha, kijk die lieve pootjes eens. Hij gluurde stiekem mee omdat hij aanvoelde dat ik een foto ging maken, daarna ging hij weer lekker verder snurken. 


Het was tijd voor carnaval! Ik was verkleed als een tijger, met flinke nepwimpers. Ik had een tijger pyjama van de Primark als outfit genomen, lekker warm want tijdens carnaval is het altijd ijskoud buiten! Ik heb het twee keer gevierd, een keer in Breda met twee oud collega's en vrienden en nog een keertje in Oeteldonk met collega's. Heerlijk! Ik heb me goed vermaakt ondanks ik helemaal niet hou van Nederlandse muziek. Met carnaval schijn ik altijd een uitzondering te kunnen maken ;) Bier, flugel, lelijke Nederlandse muziek en gek verklede mensen, hate it or love it. I love it. Uiteindelijk gaat het om je gezelschap en de sfeer.

Ik wilde eigenlijk op de verhoging achter Leonoor staan, maar zoals je ziet  ging dit niet heel soepel. De stenen waren glad en ik viel op de rug van Leo. Ik vind het wel een hilarische foto geworden haha! (in Breda)

V.l.n.r. Rawena, Aljeron, Frank, Ik, Max & Stef in Den Bosch. Hier heb ik mij ook echt goed vermaakt, wat een dag! 


The Pain Game, dat verschrikkelijke programma waarin je pijn moet lijden, of vieze dingen moet doen, voor geld. Ik zou het dus zelf nooit doen voor die kleine bedragen, maar goed een klein beetje de sadist uithangen in het publiek sla ik natuurlijk niet af. Ik ging in het publiek zitten samen met Mark, met Mark heb ik een jaartje HLO gedaan. Ik had hem al een jaar (of langer) niet gesproken en gezien, totdat hij me ineens aansprak via de Facebook chat. We gingen wat drinken in Amsterdam en kwam daarna met dit voorstel. Why not! We hebben gelachen maar om nog een keer in het publiek te zitten? Dacht het niet! We hadden geen eens stoelen dus we zaten op de trap... Niet heel goed geregeld dus. Ondanks de pijnlijke billen hebben we het wel gezellig gehad. Echt leuk om hem weer eens spontaan te meeten na zo'n lange tijd :)


Mijn arme klasgenoot Stijn moet zijn vriendinnetje een jaar lang missen, ze zit namelijk in Londen. Gelukkig is Londen niet zo heel ver en kan hij haar zo vaak als hij wilt opzoeken. Naast een jaloers makende foto van de Forever21, verhalen over goede feestjes en lekker eten, kreeg ik nog een souvenir. Mjammie! Een cupcake lipbalm :) Cute, dankjewel Stijn!


De felgekleurde paascupcakes die we hebben gemaakt voor het filmpje van de Cupcake Winactie van  Bourjois Paris Sucre. Hmmm zo zoet en lekker, die kuikentjes ook... Zucht, wat zijn ze lief! Hebben jullie nog meegedaan met de winactie?


Op donderdag heb ik altijd om 08.30 les, dat is super vroeg vooral als je zo lang moet reizen als ik. Om 06.00 moest ik opstaan en verbazingwekkend genoeg ging dat zonder problemen. In de trein scheen de zon en dat was lekker warm achter het glas. Ik luisterde naar heerlijk ontspannen muziek en dacht nog: "Dit wordt echt een heerlijke dag!". Ik voelde me on top of the world en als klapper op de vuurpijl was er nog een leuke actie in de schoolkantine ook: een gratis muffin bij je koffie... SAY WUUUT! Chocolade muffin come to momma! Het zijn de kleine dingen die mij goed doen, mijn dag kon niet meer stuk haha :) 


Serena in het AD, need I say more? Een super positief stukje met een prachtige foto van mijn zus, lekker groot, vol in het Algemeen Dagblad. Een echte Utrechtse topper. Ik ben trots als een pauw!


Op een zaterdag ben ik wezen stappen in Utrecht, waar ik trouwens nog een gezellige KTCC lezeres ben tegen gekomen ;) Ik heb me enorm vermaakt en ben erna wezen logeren met vriendinnen. Op een gegeven moment scheen de zon door de gordijnen en konden we niet meer slapen. Lisa sleepte me naar buiten, ze was al een rondje gaan lopen en wilde mij graag mee hebben want het was heerlijk buiten! Ik was lui en moe maar ging toch mee met een dekentje onder mijn arm. We zijn buiten op het dekentje gaan liggen in de zon, muziekje erbij, sapje en Pringles erbij, heerlijk. Dit was echt een prachtige en welbestede zondag! 


De laatste tijd is onze Shabby erg geïnteresseerd in ons eten en wilt het liefste altijd een hapje mee eten. We kunnen bijna niet meer rustig eten zonder dat Shabby tegen ons aan kruipt om eens even te snuffelen en misschien een likje te nemen?


De treinen deden weer eens lastig waardoor ik via Schiphol moest reizen om naar Utrecht te komen. Op Schiphol hebben ze altijd leuke winkeltjes, zo ook de Global Food Market. Hier vond ik o.a. dit blikje Hangover Tea. Ik heb nog geen idee of het werkt maar ben zeer benieuwd... I'll let you guys know;) 


Omdat ik Coco (een van de kittehs van mijn zus Serena) zo'n schatje vind, moest ik de schoonheid weer eens even fotograferen met mijn telefoon. Hallo lief wollebaaltje! 

Zo, dat waren weer een aantal foto's die ik heb genomen in de maanden februari en maart met mijn iPhone. Allemaal met een klein verhaaltje erachter. Ik hoop dat jullie het een beetje leuk vonden om te lezen en om een beetje te gluren in mijn leven als t ware ;) 

xoxo Tara

1 opmerking:

  1. Hi all, hеre every ρеrson іs sharing suсh knоωlеdge, sо
    іt's nice to read this weblog, and I used to pay a visit this web site every day.

    my web page :: macbook repair malaysia

    BeantwoordenVerwijderen