maandag 5 maart 2012

OOTD || Casual Saturday


Na ons bezoek aan de IJhallen afgelopen zaterdag, namen Tara en ik nog even de tijd om wat foto's te schieten. Het is een casual outfit, voornamelijk door de All Stars die ik droeg omdat we uren zouden gaan rondslenteren. Verder draag ik een nieuwe top, ketting en ring van Forever21 die jullie misschien al in deze shoplog voorbij hebben zien komen. Zondag hebben we de verjaardag (soort van herdenking) van onze oma gevierd, die afgelopen december helaas is overleden. Hoop dat jullie een fijn weekend hebben gehad! :-) 


Jas: H&M / Top: F21 / Ketting: F21 / Skinny: Miss Sixty
Ring: F21 / Horloge: DKNY / Sneakers: Converse 

xoxo Larissa 

2 opmerkingen:

  1. Woooop, leuke outfit! Vooral de combinatie van je jas met de top, gave kleuren bij elkaar. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihi ik was daar ook , ik heb je niet gezien . Maar echt super leuk .
    Wil je me volgen fasHionbeautyanlive.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen