donderdag 8 maart 2012

OOTD || Back to Nature


Onze oom en tante hebben vlakbij hun huis een leuk natuurgebied, waar je lekker kan wandelen. Toen ik hoorde dat wij hier het weekend op bezoek zouden zijn, moest en zou ik hier de outfit foto's schieten! Vroeger konden we hier uren spelen en rondrennen dus het is ook een beetje nostalgie en gewoon een leuke locatie. Met de kleuren in deze outfit pas ik perfect in dit natuurplaatje, gezien de kleuren. Onze neef Jasper was ook mee (te zien op de laatste foto) en 't was een heel gezellige middag. 


De trui en ketting heb ik laatst in m'n shoplog laten zien en bestelde ik via Nelly.com. Misschien had je het wel op mijn Twitter en Instagram gezien, dat ik deze twee items ook droeg ik een nettere outfit toen ik afgelopen week naar een beurs ging. Hier combineer ik beide items weer bij elkaar, maar is het meer casual geworden. De ketting hebben ze ook nog in het zilver en die neem ik de volgende keer ook mee in m'n shoppingbasket, want het is een favoriet geworden! 

Enne, zie je die steile haren van me? Ik heb Serena's nieuwe CHI tang uitgeprobeerd, looove it! Wat een geweldig apparaat, het regende die dag een beetje maar m'n haar is gewoon super straight gebleven. Hou haar blog in de gaten want ze mag binnenkort een kortingscode met jullie delen voor de webshop van John Beerens, waar je o.a. ook de CHI tang kan kopen! :D

Jas: H&M // Trui: Vero Moda via Nelly // Ketting: Nelly 
Jeans: Old Navy // Horloge: Casio // Laarsen: Sacha // Tas: Romwe

xoxo Larissa 

2 opmerkingen:

  1. Wat leuk, dat is bij de manege toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke outfit, vooral met de tas erbij, helemaal compleet! Je haar zit ook gorgeous. :)

    BeantwoordenVerwijderen