donderdag 29 maart 2012

NEW IN || HARD ROCK BOOTS


Wie ons al langer volgt, herinnert zich misschien nog wel dat ik dit soort laarsjes een tijd geleden al had. Die waren van echt leer en kocht ik via Marktplaats. Helaas bleken ze een stuk groter te vallen dan de verkoopster destijds in de advertentie vermeldde dus heb ik de laarsjes toch weggedaan. Toen heb ik een tijdje echte Sendra boots willen kopen -zie deze blogpost-, maar vanwege het geld is het daar toch steeds niet van gekomen. Al snel daarna zag ik dat dezelfde soort laarsjes op Nelly.com te koop waren, echter wel van nep-leer maar voor die super schappelijke prijs moest ik ze hebben! Helaas waren ze steeds uitverkocht in mijn maat en heb ik dagen, nee weken, nee zelfs MAANDEN gewacht tot ze er weer in mijn maatje waren. Now they are finally mine <3 


Wat ik zo fijn vind aan Nelly.com is dat je kan aangeven dat je een mailtje wilt ontvangen wanneer je maat weer op voorraad is. Zo hoef je niet elke dag de site te checken om te zien of ze er weer in je maat zijn! Toen ik dus een mailtje kreeg dat ze er weer waren, heb ik ze meteen online besteld. Ik ben super blij met de Hard Rock Boots en zijn, zoals ik in de recensies al las, niet duidelijk van nep-leer gemaakt en zijn naar mijn mening echt prachtig! De laars is ietsje smal vind ik, dus als je echt brede voeten hebt is het misschien aan te raden een maatje groter dan normaal te kopen. Ik heb ze diezelfde avond gelijk aangetrokken en zitten verder helemaal lekker en doen geen pijn. Ik kan niet wachten om ze aan te trekken gecombineerd met shorts en dan lekker feestjes en festivals af te struinen. 
Nelly.com - Hard Rock Boots - €42,95 

xoxo Larissa

2 opmerkingen:

  1. Wauw, wat een comfortable booots! Like them a lot. :) Haha, festivals afstruinen.. Zucht.. Nice!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hou van de schoenen van Nelly en koop ze ook regelmatig. Tijdje terug heb ik een soort van pistol boots gekocht. Ik vind de geur die van de (nep leren) schoenen van Nelly afkomt alleen behoorlijk sterk ruiken naar rubber of plastic. Heb jij dat niet? En heb je daar tips voor? Inspuiten (1x flink) helpt niet.

    BeantwoordenVerwijderen