dinsdag 13 maart 2012

INSPIRATIONAL || Pastel Pretty


Pastel kleurige kledingstukken. Je ziet steeds vaker een pastelkleur terugkomen in geweldige outfitcombinaties en deze kleuren zijn helemaal hip en trendy voor de aankomende lente en zomer. Ik draag zelf niet vaak veel kleur, maar zoals jullie al in m’n Forever21 shoplog konden zien heb ik mij  wel gewaagd aan de mintgroene kleur! Laatst droeg ik één van de twee mintgroene shirts in deze outfit of the day en merkte dat jullie daar best enthousiast van werden! Ik heb een paar mooie outfits gevonden, waarin kledingstukken in verschillende pastelkleuren erg mooi zijn gecombineerd. Ik vind het er in ieder geval prachtig en er een beetje dromerig uitzien, wat vindt jij ervan?  

Als je je nog niet wilt of durft te wagen aan een pastelkleurig kledingstuk, kan je ook kiezen voor een prachtig paar hakken of accessoires in deze kleuren. In de winkels hangen verschillende kledingstukken en accessoires in deze kleuren en ook online is er voldoende aanbod. Ik heb voor jullie een stel hakken, laarzen, flats en accessoires bij elkaar gezocht op Asos.com en Nelly.com die ook heel goed meegaan in deze pastel-trend.


Wat vindt jij van de pastel trend? Heb jij al wat kledingstukken of accessoires in deze mooie kleuren?
xoxo Larissa

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen