vrijdag 2 maart 2012

BEAUTY || Video: Tara's Daily Make-Up Routine


Larissa heeft jullie laatst in dit artikel haar daily make-up routine laten zien, ik wilde jullie de mijne ook graag laten zien. Klik op lees verder voor het filmpje en een lijst van mijn gebruikte producten! 

Dit is de eerste keer dat ik een make-up filmpje opneem, ook met de voice over. Ik vond het nog best lastig om te doen en ik hoop dat het een beetje duidelijk is voor jullie. Ik heb wel eens de vraag gekregen wat mijn foundation routine was, nu gebruik ik op dit moment BB-cream en geen foundation maar het gaat wel op dezelfde manier. Eigenlijk heb ik niet echt een speciale manier van aanbrengen, ik breng het aan als een dagcrème, gewoon in masseren. Hieronder staat het filmpje, enjoy! 



Gebruikte producten:
  • No 7 Protect & Perfect intense; dagcreme 
  • Garnier Miracle Skin Perfector; BB cream
  • MAC: blot powder pressed in dark; poeder
  • Urban Decay De Slick; Make-up Setting Spray
  • ELF; oogschaduw primer 
  • Naked 2 palette (bootycall, tease & blackout)
  • Eyeliner van de bornprettystore.com 
  • GOSH; eyebrow kit
  • NYC High Definition Volume; mascara 
  • Covergirl Lash Blast Volume; mascara waterproof
  • MAC: Marine Life; Blush
  • Michael Todd; Bronzer
  • Estee Lauder:Secret Kiss; Lipstick
  • Kwasten: Forever21: angled brush //  Sephora: blush brush & mineral powder brush //  HEMA: angled brush // De fluffy brush die bij het naked2 palette zit.

Ik hoop dat jullie het een leuk filmpje vonden :) 

xoxo Tara

1 opmerking:

  1. Ik heb precies hetzelfde, foundation ziet er vaak zo 'fake' uit, maar jouw huid ziet er heel natuurlijk maar wel verzorgd uit. Ik zeg meer filmpjes ! :D

    BeantwoordenVerwijderen