woensdag 14 maart 2012

BEAUTY || BOURJOIS Black&Light Collection


Bourjous Paris heeft net de nieuwe Paris Sucre lijn geintroduceerd, waar je hier eerder over kon lezen. Het is een lijn vol met snoeperige kleurtjes geinspireerd op zoetigheden en cupcakes. Een super mooie lijn, waarvan je het hele pakket kunt winnen! Het enige wat je moet doen is een cupcake maken, mooi versieren en het een naam geven. Door deze te delen op de Facebook-page van Bourjois deel jij mee aan de winactie. De winactie is nog een paar dagen open, dus ik zou zeggen; ren naar de supermarkt voor de ingredienten en start baking! :D

Bourjois heeft eerder ook de 'Black & Light' collectie uitgebracht. Een collectie met, zoals de naam al verklapt, lichtere en donkere kleuren. In deze blogpost laat ik de producten uit deze lijn zien en de ooglook die ik hiermee heb gemaakt!


In de 'Black & Light' collectie zitten 2 oogpotloden, maar elk potlood heeft ook nog eens 2 kanten! De ene helft van het potlood is donker van kleur en de andere kant licht. De donkere kleur gebruik je als eyeliner, voor boven en onder het oog en de lichtere kleur is perfect voor highlights aan de binnenkant van je oog, op de jukbeenderen of onder je wenkbrauw. De potloden geven een goed pigment af en zijn niet te zacht of hard.


In de lijn zitten ook twee oogschaduws; een simpele zwarte matte kleur en een shimmery zilver/witte oogschaduw. Beide kleuren zijn volgens mij echt musthaves in je beauty-collectie. De oogschaduws geven een goed pigment af en kruimelen ook niet waardoor er geen sprake is van fall out. De matte zwarte kleur is perfect voor het creeren van een smokey eye en de wit-zilveren is ook prachtig voor een lichte ooglook. De oogschaduws kunnen echter ook prachtig samen in 1 look gebruikt worden, zoals ik hieronder laat zien!

Met de producten wilde ik een romantische look creeren voor in de avond. Ik houd van donkere make-up maar wilde het ook niet te donker en heftig maken, daarom heb ik flink staan blenden en ben tot een mooi resultaat gekomen al zeg ik het zelf! Het is een beetje een grijze smokey eye geworden, waar ik een nude lipstick bij draag (Rimmel London 700) omdat ik de aandacht echt op mijn ogen wilde houden.


Zoals je ziet heb ik met slechts enkele producten een geweldige look gecreerd, echt een 'Black & Light' look zoals de collectie zelf ook heet. Larissa en ik zijn vanaf nu ook Bourjois Bloggin' Cheries, wat betekend dat we nu als eerste op de hoogte worden gebracht van alle nieuwtjes rondom Bourjois!

Wat vinden jullie van de look? En wat zijn voor jullie nou echt de musthave-oogschaduw kleuren?
xoxo Tara

P.S. VERGEET NIET OM MET DE BOURJOIS PARIS SUCRE WINACTIE MEE TE DOEN! KLIK HIER VOOR ONS ARTIKEL OF DE FACEBOOK PAGINA VAN BOURJOIS!

1 opmerking:

  1. Mooie producten, vooral de oogschaduws de pigmentatie is echt incredible! Ik vind vooral de lichte oogschaduw echt mooi, perfect voor een highlighter. :D Amazing look heb je ermee gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen