zondag 5 februari 2012

OOTD|| Black Fur


Gisteren hebben jullie een update op de blog moeten missen -sorry!- maar vandaag heb ik dan voor jullie een outfit of the day van gisteren. Ik kocht dit fur-vest in de sale bij de H&M en heb een beetje moeite om het te combineren. Hier draag ik 'em in een gehele zwarte outfit met een nep-leren skinny van de nieuwe collectie en ook m'n DIY tas! 


Het fur-vest geeft mijn outfit net iets meer warmte, wat we nu zeker nodig hebben! Daarnaast geeft het de outfit ook net wat meer speelsheid en is het minder basic. De tas heb ik van de pijpen van een nep-leren broek in elkaar gezet. Ik heb heel wat uren achter de naaimachine gezeten maar ik ben erf trots en blij op het resultaat! Ik draag m'n zwarte UGG's, nee niet de meest fashionable schoenen maar wel heel comfy en warm. Met de temperaturen diep onder de 0 graden, is dat hetgeen dat telt voor mij ;) 

Fur-vest: H&M // Trui: H&M // Skinny: H&M
Tas: DIY // Ketting: Serenity Designs // Boots: UGG

xoxo Larissa

2 opmerkingen:

  1. Leuke outfit, lekker warm. :) Heel belangrijk deze dagen! Ik vind je DIY-tas echt geweldig! Wat is hij goed gelukt zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind dat jullie de laatste tijd nogal veel OOTD's hebben. En dan ook allemaal zo 'zwart'. Het is dan (elke keer) zwarte broek en wat (zwarts) nieuws erboven. That's all... mja,, dat is mijn mening ;o

    BeantwoordenVerwijderen