vrijdag 24 februari 2012

BEAUTY || Lee Stafford Dry Shampoo Dark


Al een aantal jaren geleden ben ik bekend geraakt het merk Lee Stafford, de verpakkingen zijn knalroze, het logo is een chihuahua  stafford en de producten ruiken heerlijk. De Dry Shampoo was een van de eerste producten die ik heb gebruikt van dit merk. Toen ik laatst op Nelly.com aan het webshoppen was, ben ik ook even gaan spieken bij de beauty producten. Hier kwam ik de Dry Shampoo tegen, maar dan de 'Dark' versie, deze moest ik proberen!


Wat is Dry Shampoo? Ik denk dat jullie dit al vaak genoeg langs hebben zien komen, tegenwoordig hebben vele merken hun assortiment verbreed met een Dry Shampoo. Dry Shampoo is een uitkomst voor een-dag-oud haar of als je een pony hebt. Een pony wordt namelijk snel vettig en met een dry shampoo is dit zo verholpen. Maar ook als je je hebt verslapen in de ochtend hoef je niet meer met een 'vette kop haar' de deur uit. Het is eigenlijk een spray met poeder, het product neemt de vetten op uit je haar en zorgt ervoor dat je geen vet haar meer hebt. Ik had nog geen ervaring met de 'Dark' versie maar dit moest wel ideaal zijn, want poeder van Dry Shampoo geeft al snel witte vlekken. Je hoort de Dry Shampoo goed uit te borstelen, maar alsnog is de kans op grijs haar groot. 


De producten van Lee Stafford ruiken heerlijk en ze hebben allemaal een specifieke geur, een beetje zoet maar niet te. Ik vind het erg belangrijk dat haar producten ook lekker ruiken. Over de kwaliteit ben ik ook te spreken, vooral die van de Dry Shampoo. Met andere budget merken heb ik last gehad van een verstopte spuitbus of poeder die echt niet uit te borstelen was, met als gevolg wit spikkelig haar, argh! Had ik beter kunnen douchen! Met dit merk heb ik nooit dit soort problemen gehad. 

- Trouwens, iets heel anders waar ik aan moet denken bij dit merk, is deze foto. Larissa en ik waren nog erg jong en wilden maar al te graag deze look hebben, so awesome! - 

De Dark Dry Shampoo is inderdaad dark, het heeft een bruinige kleur maar geeft niet af. Je moet wel goed schudden voor gebruik, anders gaat het alsnog mis. De spray werkt net zo goed als de normale Dry Shampoo maar geeft geen witte kleur af. Het product doet precies wat ik wil, mijn haar ziet er fris uit, voelt schoon aan, lekkere volume en laat geen witte waas achter. See for yourself:


Lee Stafford heeft naast de normale en dark Dry Shampoo, ook een MidBrown Dry Shampoo voor de lichtere brunettes onder ons, erg handig. Prijzen van dit merk liggen iets hoger dan de meesten merken, maar de kwaliteit/prijsverhouding vind ik prima. Via Nelly.com kun je dit product bestellen voor 9,95E.
Gebruiken jullie dry shampoo?
xoxo Tara

1 opmerking:

  1. Nope was me haar maar 1x per week en zelfs dan is t nog niet vet

    BeantwoordenVerwijderen