woensdag 25 januari 2012

NEW IN || Shoplog de Kringloper Naarden



Zoals jullie gister konden zien waren we afgelopen vrijdag op jacht in de Kringloper in Naarden. Vandaag kunnen jullie in bovenstaande shoplog zien wat wij gevonden en gekocht hebben. Het was geen berg kleding, maar wel hele fijne stukken waar we heel blij mee zijn! In dit filmpje heb ik wat minder geknipt dan ik normaal gesproken doe. En ook de lieve Shabby kwam ons tijdens het filmpje vergezellen hihi. 



xoxo Larissa & Tara 

3 opmerkingen:

  1. Leuke aankoopjes :)
    Marks&Spencer is trouwens een hele grote winkelketen/supermarkt in Engeland :) Als je eens in Londen of zo bent moet je er eens binnengaan. De kledij is soms wel leuk, maar soms ook wat oud. Maar de decoratie-afdeling en beauty-afdeling is superleuk :) en de supermarkt zelf natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jullie zijn beide echt supergoed geslaagd! Leuk filmpje, ik moest echt lachen om de kat die voorbij kwam. Vervolgens gaat hij lekker zitten en blijft hij de andere aankijken, echt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk filmpje! ^^ en Tara, ik vind je pink sweater echt geweldig!! Waar heb je die gehaald als ik vragen mag? (:

    Xx Elien

    BeantwoordenVerwijderen