maandag 12 december 2011

OOTD || Snow Leopard + Video


Laatst hebben Larissa en ik een trui binnen gekregen van MustHaveFashion.nl. Het is een zwarte trui met een luipaardprint detail op de schouders en rug, echt super cute!  Zoals wij gisteren aangaven, leek het ons erg leuk om naast foto's ook de outfits te laten zien in een filmpje! Met behulp van de Nikon D5100 hebben wij een mooi filmpje kunnen opnemen. Klik op 'lees verder' om deze en foto's te bekijken! ;)

Wat vinden jullie van mijn haar? Ik had mijn haar nonchalant en met veel volume vastgezet met een clip. Het is heel simpel en makkelijk, maar het staat al snel best wel chique. Oja, je ziet misschien wat groens in mijn haar? Dat kan kloppen! Ik heb mijn roze/paarse ombre vervangen voor groen ;)


Hieronder is ons allereerste filmpje op ons nieuwe YouTube kanaal! We hopen dat jullie het leuk vinden, wij zijn in ieder geval erg trots op het resultaat. Voor het mooiste beeld, moet je 'em wel in HD kijken! ;) 



Video gefilmd met een Nikon D5100


De laarzen die ik draag, heb ik eigenlijk al een ruim jaar, ze zijn prachtig. Ik heb ze nog niet heel vaak gedragen omdat ze 10 cm hoog zijn zonder plateau en dat is bikkelen! De bruine kleur van de laarzen en de bordeaux rode sjaal maken het geheel een stuk warmer (nouja niet letterlijk natuurlijk, I was freezing!). 

We zijn erg blij met deze trui, de trui heeft lichtelijk vleermuis mouwen en het luipaardprintje maakt de trui net iets anders dan andere truien. De webshop MustHaveFashion.nl wordt gerunt door een jonge meid, die naast deze luipaardprint trui ook andere hippe items verkoopt zoals deze toffe gestreepte trui.

Wat vinden jullie van mijn outfit? En wat vonden jullie van het filmpje?

xoxo Tara 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen