zaterdag 3 december 2011

NEW IN || Town: Brandy & Melville


Amsterdam heeft weer een nieuwe aanwinst, namelijk het merk Brandy & Melville! Deze Italiaanse modeketen heeft nu ook eindelijk een plekje in onze hoofdstad veroverd en daar ben ik werkelijk blij mee! Ik kende Brandy & Melville nog niet, vandaar dat ik erg nieuwsgierig was naar de opening van deze winkel. Van te voren wist ik niet zeker of dit mijn stijl zou zijn, maar toen ik pas 1 stap binnen had gezet en vol verwondering om mij heen keek zag ik overal geweldige kledingstukken hangen! 


De opening werd gevierd met hapjes, drankjes en ook pizza stukken kwamen langs om nog in de Italiaanse sferen te blijven. Daarnaast was er hoop muziek en stond de winkel stampvol fashionista's en was het een gezellige boel. Omdat ik zo positief verrast was door de collectie in Brandy & Melville en echt geweldige kledingstukken heb zien hangen, heb ik wat foto's gemaakt om jullie hopelijk net zo enthousiast te maken!


De collectie bevat lekker veel oversized knits, tops en t-shirts van heerlijke zachte stof. Daarnaast worden er ook enkele rokken, (harem)broeken, tassen en andere accessoires verkocht, maar voor mij waren de heerlijke knitted sweaters echt degene die eruit sprongen. Voor nu heeft Brandy & Melville alleen een vrouwencollectie, maar ik heb horen zeggen dat dit in de toekomst misschien uitgebreid wordt met een mannencollectie!


De kleding bij Brandy & Melville is one size fits all dus je ziet voornamelijk oversized bovenstukken, wat persoonlijk helemaal mijn stijl is. Lekker in een ruime, warme trui wegkruipen gecombineerd met een mooie skinny en een paar booties. Heerlijk voor in de herfst en winter! Brandy & Melville heeft een mooie collectie hangen in heerlijke herfsttinten zoals grijs, bruin en bordeaux. Love it!


En je bent vast ook wel benieuwd naar de prijzen? Voor een lekkere grote knitted trui betaal je zo'n €40-€50 en voor een iets simpelere trui betaal je €20-€30 wat ik echt heel erg redelijk vind! De t-shirts zijn enorm zacht van stof en de truien voelen ook heerlijk aan. Brandy & Melville is daarnaast ook erg gezellig ingericht en breng ik zeker weten nog eens een bezoekje, want het is een heerlijke winkel met heerlijk spul! 

xoxo Larissa

Brandy & Melville 
Leidsestraat 43, Amsterdam 

1 opmerking:

  1. Erg gaaf! Ga zeker een kijkje nemen!


    Zouden jullie je site wat meer toegankelijker willen maken voor mobiel? Ik krijg jullie fotos half te zien omdat ze zo groot zijn!

    BeantwoordenVerwijderen