maandag 26 december 2011

NEW IN || Lifestyle Gadgets van Bornprettystore


Eerder hebben wij producten reviewed van de webshop BornPrettyStore.com dit waren dan beauty producten zoals make-up of producten voor nailart. Toen ik een tijdje terug weer op deze webshop keek, zag ik dat zij naast beauty ook lifestyle gerelateerde artikelen hadden toegevoegd. Ik bestelde 3 dingen die ik jullie in dit filmpje laat zien. 



De Hello Kitty USB-stick is echt heel schattig en is ook mooi gemaakt. Ik denk niet dat het een originele Hello Kitty is, maar voor een namaak is het best goed gedaan! Deze USB stick heeft een opslagruimte van 2GB dus dat is zat plek voor je huiswerk en projecten. Ik vind het heel fijn dat de losse onderdelen van deze USB-stick bij elkaar gehouden kunnen worden. Ik ben namelijk eerder dit jaar mijn andere HK USB-stick verloren op school met... ja je raadt het vast al; al mijn projecten, huiswerk en andere belangrijke zaken! Echt balen was dat! Deze USB-stick kost omgerekend zo rond de €8 of €9 is en hier te vinden op de site


De opvouwbare kledinghanger is echt heel erg handig als je gaat logeren of als je ergens een blouse of blazer wilt ophangen zodat deze niet kreukelt. Deze kledinghanger is gemakkelijk op te vouwen en neemt zo niet veel plek in je tas in. Ik vind het echt een ideaal ding en werkt net zo goed als een reguliere kledinghanger! Deze foldable clothing rack kost omgerekend zo'n €2,- en is hier te vinden op de webshop


Het ophang-systeem is nog zo'n artikel dat wij erg handig vonden. Het is een super makkelijk systeem maar waar een goede hoeveelheid dingen aan gehangen kunnen worden. Door middel van dit ophangsysteem creĆ«er je ophang ruimte op een makkelijke manier zonder haakjes te hoeven boren in de deur of wand. Daarnaast is dit natuurlijk ook geweldig om mee op reis te nemen, wanneer je bijvoorbeeld gaat kamperen! Dit systeem kost omgerekend zo'n €6,- a €7,- en is hier te vinden op de webshop

Wat vinden jullie van deze gadgets?

xoxo Larissa 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen