vrijdag 23 december 2011

INSPIRATIONAL || Tattoo's


Tattoo's, Larissa heeft er al een stel en ik er maar eentje, aan de binnenkant van mijn mond. Stiekem zou ik er nog wat bij willen, maar dat mag niet van onze moeder! Ja, tenzij we uit huis gaan natuurlijk, toch ben ik lekker aan het nadenken en zwijmelen, I love tattoos.

Dit lettertype van " Believe" vind ik heel erg mooi. Ik weet niet of het een standaard lettertype is, zo ja, wie kan het mij vertellen? 


Een silhouet van een katje achter het oor. Dit doet mij denken aan mijn klasgenootje Andrea, of nouja, mijn oud klasgenootje inmiddels. Ze is helaas gestopt met de opleiding maar ze was mijn liefste vriendinnetje! Ze had het er altijd over dat ze een silhouet van een katje wilde, maar ze wist het nog niet zeker. Ze heeft hem nog niet maar ik ben benieuwd of ze het nog gaat doen ;)  


Gotta love cooking


Erg simpel, schoon en duidelijk. Dit vind ik erg mooi ook, ondanks het zo simpel is.


Benen! Ik vind mijn benen eigenlijk te mooi om ze ooit te laten tatoeĆ«ren, hoewel ik het op de bovenbenen toch wel erg mooi vind staan. 

Als ik ooit nog iets laat zetten, zal ik er in ieder geval erg lang over nagedacht hebben. Je hele leven draag je het bij je, het moet wel persoonlijk zijn en iets betekenen voor jezelf. De een vind het onzin maar ik vind het mooi, niet alleen hoe het eruit kan zien, maar dat het echt iets voor jezelf is. Iets wat niemand anders heeft en veel voor je betekent. 

xoxo Tara

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen