dinsdag 13 december 2011

HOW TO || Stay warm & still look ...


Eerder vertelde ik jullie over de website Polyvore.com waar je heel gemakkelijk leuke collages bij elkaar kan maken, met de leukste kledingitems! Ik heb weer even op deze site zitten neuzen en drie sets bij elkaar gemaakt onder het mom van 'How to stay warm & still look ...'. Ik heb drie sets gemaakt met de thema's rockstar, cute en fashionable. Hier boven zie je al 'Rockstar', benieuwd naar mijn creaties 'cute' en 'fashionable'? 

'How to stay warm & still look cute' is vooral bedoeld voor een lekker dagje thuis, bij de haard met een warme chocolademelk. Heerlijk met een boek of een fijne serie/film op de televisie. Weten waar deze items van zijn en de prijzen ervan? Klik dan even hier

'How to stay warm & still look fashionable' heb ik gemaakt, omdat ik best wel een enorme koukleum ben. En ook wel eens vergeet dat ik er leuk uit kan zien, maar tegelijk ook warm gekleed! Ik grijp vaak al snel naar een easy outfit in de koudere tijden, terwijl er zoveel leuke kledingstukken zijn die ook warm zijn én ook nog eens fashionable! Weten waar deze items van zijn en de prijzen ervan? Klik dan even hier

Wat vinden jullie van deze outfits? Ik wou dat Polyvore.com mijn echte kledingkast was, wauw dan zou ik outfit, na outfit na outfit in elkaar kunnen zetten en totally rocken!  

Wat is jou favoriete (fashionable) item, die heerlijk warm is voor in de wintertijden?

xoxo Larissa

1 opmerking:

  1. I don�t even know how I ended up here, but I thought this post was good.

    I do not know who you are but certainly you're going to a famous blogger if you aren't already
    ;) Cheers!

    my website face book of sex

    BeantwoordenVerwijderen