woensdag 5 oktober 2011

CHEAPER || version of Isabel Marant ?


Ik kom regelmatig op fashionblogs van die mooie tweed-jasjes tegen van het merk Isabel Marant. Werkelijk mooie jasjes, waar verschillende kleuren in verwerkt zijn en die een simpele outfit helemaal kunnen opfleuren. Hoewel ik zo'n jasje echt prachtig vind, kan ik mij nu echt geen Isabel Marant jasje veroorloven. Nu vond ik bij de New Yorker een zelfde soort jasje in deze stijl, maar dan voor een veel zachter prijsje.


Een tijdje terug in de New Yorker, liep ik tegen een mooi tweed jasje aan, in de stijl van de Isabel Marant jasjes! Natuurlijk biedt de New Yorker een veel zachter prijsje voor dit jasje en is deze ook natuurlijk niet een echte knock off, maar ik vond dit leuke jasje toch wel een beetje in de buurt komen als je van deze stijl houdt! Ik vond dit jasje alleen in deze roestige kleur in de winkel, die ik persoonlijk erg mooi vond, en kost maar €29,95


Het jasje heeft een kleine schoudervulling, nep-zakjes voorop, een rits en is verder een vrij makkelijk en simpel model zonder te veel poespas en dergelijke. De kwaliteit van dit jasje vond ik goed; de stof is mooi en stevig. Gecombineerd met een mooie jeans (of rok) en een simpel t-shirt lijkt mij dit een leuke outfit!

*Ik had toevallig m'n bordeaux skinny aan, ook van de New Yorker, maar ik zou dit waarschijnlijk gecombineerd hebben met een zwarte jeans. Het jasje op de foto was een maatje groter dan ik normaal draag, dus het jasje had ook een maatje strakker/kleiner gekund.

xoxo Larissa 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen