zaterdag 17 september 2011

OOTD || Grey Day


De zomer is eigenlijk wel over en we gaan naar mijn minst favoriete seizoen; de herfst. Bah! Wind, regen, kou en overal natte bladeren en blubber, nee dat is niet zo m'n ding! De temperatuur is nu nog wel oké en daarom ook nog geen dikke truien en vesten aan, maar gewoon dit heerlijke H&M shirt. 


Ik draag een grijs oversized shirt van de H&M met m'n zwarte skinny van de Zara. Qua accessoires meer dan jullie van mij gewend zijn hè! Ik draag een oud (nu vintage?) hoedje die van onze opa is geweest, de chain/cross ketting van Jewellista.com (geweldige ketting!) en m'n DKNY horloge. Verder de wedges van de Primark, die gelukkig geen miskoop zijn geweest waar ik eigenlijk eerst bang voor was. Ze lopen echt heerlijk -heb ik dit al eerder gezegd?- en zijn echt heel makkelijk te combineren en ook voor nettere gelegenheden. 


Shirt: H&M // Jeans: Zara // Ketting: Jewellista.com
Horloge: DKNY // Hoed: Opa (oud) // Wedges: Primark 

2 opmerkingen:

  1. Leuke outfit!
    Vooral het shirt, de ketting en het hoedje zijn helemaal mijn smaak :D
    Ik zou dit ook zo zelf kunnen dragen :)

    BeantwoordenVerwijderen