vrijdag 16 september 2011

GIVEAWAY || Win een pakket van MostCutest.nl


Eerder lieten wij jullie kennismaken met de webshop MostCutest.nl waar onwijs veel leuke kawaii spulletjes verkocht worden. In die blogpost lieten wij jullie al weten dat er een mooie winactie aan kwam, dus lees snel verder! 

Marjet, de eigenaresse van MostCutest.nl heeft voor 1 van onze lezeressen een heel mooi prijzenpakket samen gesteld, vol met super leuke en lieve hebbedingetjes, ter waarde van €25,-!!! Het volgende zit in het pakket: 
- Wink Girl weekplanner (t.w.v. €4,95)
- Miki happy schrift (t.w.v. €2,25)
- Miki papier 48 sheets (t.w.v. €2,25) los papier voor al je aantekeningen, briefjes en to-do lijstjes
- Insteekmapje chocobunny (t.w.v. €2,50) om al je losslingerende papieren bij elkaar te houden
- Everyday message pen (t.w.v. €1,25)
- Kawaii potlood (t.w.v. €0,75)
- Zakspiegeltje chococookie puur (t.w.v. €3,50) om altijd in je (school)tas te hebben
- 3 x kawaii decotape (t.w.v. €2,25) voor bijvoorbeeld boeken kaften en cadeautjes inpakken
- Choco cafĂ© sticky notes (t.w.v. €2,50)
- Gummenset in etui - fruit (t.w.v €2,95)


Wat moet je doen om te kunnen winnen? 
1. Je moet ons natuurlijk wel volgen op Bloglovin' en/of Google Friend Connector.  

2. Like deze blogpost op Bloglovin' 

3. Volg ons en MostCutest op Twitter en tweet het volgende bericht: " Ik doe mee met de MostCutest.nl prijzenpakket winactie op http://Kittehscupcakes.blogspot.com (niet verplicht)

4. Als jij dit prijzenpakket van MostCutest.nl wilt winnen, beantwoordt dan ook de volgende vragen: 
- Welk product van MostCutest.nl mag niet ontbreken bij jouw back-to-school/work spulletjes?
- Wat is jou favoriete character/poppetje (welke vind je het leukste) waarvan spulletjes worden verkocht op MostCutest.nl en waarom?

5. Laat bij de comments achter dat je meedoet, je antwoorden op de gestelde vragen en je naam + emailadres.

De winactie is geopend tot 28 september 2011. Succes! 

1 opmerking:

  1. Superleuk pakketje!
    Ik doe mee, als dat kan, want ik heb geen Twitter, dus dat kan ik niet doen :(
    Ik hoop dus dat ik toch mee kan doen...
    De rest heb ik allemaal wel gedaan.

    1.Welk product van MostCutest.nl mag niet ontbreken bij jouw back-to-school/work spulletjes?:
    De pennen van daar zijn superleuk! En ook de Lucky stars papers mogen niet ontbreken, voor tijdens saaie lessen ;)

    2.Wat is jou favoriete character/poppetje (welke vind je het leukste) waarvan spulletjes worden verkocht op MostCutest.nl en waarom?:
    Moeilijke vraag!
    Ik vind fatiao monkey wel leuk, omdat die zoooo schattig is :D

    Xxx
    Mijn mailadres is yaelle_q@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen