woensdag 3 augustus 2011

OOTD | Coral & Shorts


Eerder vandaag zagen jullie m'n nieuwe sandaaltjes, die ik bij de Urban Outfitters had gekocht. Afgelopen maandag was het de eerste echt lekkere zomerse dag, dus daarom trok ik meteen mijn spijker short uit de kast die ik graag met de gouden sandaaltjes wilde aandoen! Gepaard met een lekker koraal zomers kleurtje en die nieuwe sandaaltjes vond ik het een geslaagde outfit.


Ik draag de koraalkleurige blouse van de Primark, met daarbij een spijkershort en een riempje. Het riempje heeft dezelfde kleuren als m'n sandaaltjes dus die matchen heel goed haha. Verder is deze blouse echt heerlijk voorin de zomer. Hij is vrij luchtig maar ook niet te bloot dus erg makkelijk te dragen tijdens dagen waar het ook wat frisser kan worden. Ik vind het echt een heerlijke zomerse kleur die ik normaal met een zwarte skinny zou combineren, maar vanwege het heerlijke weer dacht ik 'ik probeer eens wat anders!'.


Ik draag een gouden kettinkje met een blaadje eraan en een boel armbanden. In de zomer vind ik het altijd leuk om een set armbanden te dragen, vooral de festival armbandjes vind ik erg leuk om, om te houden. Het herinnert me er steeds aan van waar ik al ben geweest deze zomer. Van onder naar boven zie je het bandje van festival Tomorrowland, daarna een vriendschapsarmbandje (blijkt van Tara te zijn oops!), Dominator festival bandje en als laatste een simpel elastieken armbandje met een doodskopje eraan. Deze kocht ik voor €3,- (sale) bij de Bijenkorf en vind ik echt helemaal geweldig en is van het merk Les Cleias. Daarnaast heb ik ook altijd een paar haarelastiekjes om, die jullie vast wel eerder hebben gezien. 

*sorry; de foto's wilden steeds niet helemaal lukken en ik had ook niet de gelegenheid voor een 'full body shot'. Ik hoop dat jullie toch hier nog een beetje een idee van mijn outfit krijgen :) 


Blouse: Primark // Short: Hollister // Riem: H&M // Sandalen: Urban Outfitters (niet op foto) // 
Ketting: Serenity Designs (niet in webshop) // Doodskop armband: Les Cleias

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen