donderdag 4 augustus 2011

Nieuw make-up opbergsysteem


Eerder liet ik jullie mijn make-up tafeltje zien, waar ik de make-up georganiseerd had in de Action opbergbak. Een plastic, doorzichtige bak met allemaal vakjes waar je heel makkelijk je spulletjes in kon doen. Nog steeds een heel fijn ding, maar ik gebruik de laatste tijd wat meer make-up waardoor de opbergbak niet meer alles kon houden, wat ik op het kastje wilde hebben! Tijd voor een ander opberg-meubel! 


Dit is een kastje van de Ikea, die ik al een tijd in bezit heb. Deze stond op mijn kamer, half gevuld met rotzooitjes, waardoor ik dacht 'hey deze kan heel wat make-up spullen opbergen!' Zo gedacht, zo gedaan ik heb in alle 6 de laatjes verschillende make-up producten opgeborgen op soort. Kijken jullie mee naar de inhoud van deze laatjes? 


Bovenop het kastje heb ik een roze bakje staan, met wat grotere producten die ik vaak gebruik maar niet in de laatjes passen. Producten als een serum, deodorant (niet op foto), make-up remover enzovoorts. Daarnaast staat het handige Japanse haar-tooltje die ik jullie in deze blogpost ook liet zien en daarop een klein kannetje met olijfolie. Inmiddels is deze op en moet ik even uit de keuken opnieuw wat halen. De olijfolie gebruik ik op een watje om mijn make-up van mijn gezicht te halen, die ik of nat maak met water of met wat make-up remover. De olie werkt erg fijn voor mijn huid en laat het ook wat gemoisturized aanvoelen!


In de bovenste twee la-tjes heb ik links mijn foundations liggen. De Teint Miracle van Lancome en twee foundations van Max Factor waar ik ook eerder over schreef. De Teint Miracle is echt mijn favoriete foundation, die ik dagelijks gebruik en super goed is! Iets wat duurder dan de gemiddelde foundation (€38) maar het geld erg waard!

Rechts heb ik een laatje vol met kwasten. Ik gebruik naast kwasten voor een gezichtspoeder en foundation verder niet veel kwasten, maar ik heb ze wel! Door ze allemaal in deze la te leggen, motiveer ik mij zelf om vaker kwasten te gebruiken voor bijvoorbeeld oogschaduw. De gouden met roze kwasten zijn van Forever21, de groene kwasten zijn van de Bdellium Tools - Green Bambu foundation-set via de Boozyshop.nl en de grote kabuki kwast is van Born Pretty Store.


In de volgende laatjes zitten links de gezichtspoeders van Covergirl en e.l.f., daarnaast een oogschaduw pallette van Catrice, een blush van Catrice en daarboven een blush van Bourjois die overigens erg lekker ruikt!  Ook ligt er de 3-in-1 stick van e.l.f. en een oogschaduw primer van Catrice. 

In het rechter laatje zitten mijn mascara's en eyeliners. Mijn favoriete eyeliner is natuurlijk het popje via Born Pretty Store en de Shocking Length mascara van Teeez.


In de onderste laatjes heb ik links wat random producten liggen als een mini bodylotion van de Kruidvat en de pore minimizer van Clinique. Rechts heb ik een laatje met m'n parfums. Mijn favoriet is de Pure Grace van Philosophy. 

Ik ben heel blij met dit kastje als mijn opbergmeubel. Alle make-upjes kan ik lekker snel terug opbergen en wegstoppen en het kastje ziet er heel netjes uit. Ook is het fijn dat mijn make-up zo niet in het zonlicht ligt, wat natuurlijk ook goed is voor de kwaliteit van de make-up! 

EDIT: Meiden, dit is niet alle make-up die ik heb! Ik heb nog wel veel meer, maar dat gebruik ik amper. Deze make-upjes gebruik ik erg regelmatig, vandaar dat ik dit scheidt van de andere make-up :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen