zondag 3 juli 2011

Update Tara

Misschien is het jullie opgevallen, maar misschien ook niet... KittehsCupcakes is de laatste tijd vooral overgenomen door Larissa, dit kwam omdat ik het super druk heb gehad met school. Arghhh zo veel werk, zo weinig tijd! Gelukkig was Larissa er om extra te ‘shinen’ op KittehsCupcakes met erg leuke artikelen. Wat zijn we ook een goed blogteam! Anyways, vandaag een update over mij!

Ik was super druk, want het is het einde van het jaar en ik had tentamenweek, waar ik me natuurlijk op moest voorbereiden. Daarna bleek helaas dat ik het helemaal niet goed had gedaan en moest ik superveel herkansen… + verslagen maken en verbeteren en mij voorbereiden op een assessment. De stress-attack sloeg toe, ik wist niet waar ik moest beginnen en werd helemaal gek van binnen. Ga ik dit jaar nog wel halen? Hoe ga ik dit Ã¼berhaupt allemaal redden?


Daarom heb ik mij de afgelopen dagen stil gehouden en ben ik mij gaan focussen op school. Want school is erg belangrijk en ik zou het superfijn vinden als ik het allemaal gewoon zou redden! Ik heb mij vooral als een kluizenaar gedragen, binnen blijven en keihard beunen. Maar de vrijdag na mijn tentamenweek en de maandag daarop, had ik gelukkig al dingen in de planning om te ontspannen.

Vrijdag (17 juni) ging ik uit in Eindhoven, mijn klasgenootje Andrea komt daar vandaan en het leek haar leuk om daar uit te gaan. Wij waren erg benieuwd, ik ben wel eens in de Effenaar geweest, wat erg tof was, maar nog nooit ‘gewoon uit’ in Eindhoven. Eindhoven heeft een hele lange straat vol kroegen, een barstreet. Het leek wel vakantie (ondanks de regen) omdat het net zo is als in Spanje of Griekenland, zo’n barstreet, hartstikke leuk!
(V.l.n.r. Stijn, Andrea, Ik, Thomas, Nadine)
(V.l.n.r. Nadine (vriendin Andrea), Stijn, Andrea & Ik)
Andrea had een heel tof wolfen-shirt aan met een hoge taille rok van faux leer. Ik had mijn skull kant shirt aan met een zwart bodycon rokje. Wij zijn in bijna elke kroeg wel geweest, hebben lekker gegeten en hebben zelfs nog heel even karaoke gezongen! Ik heb het erg naar mijn zin gehad!
(Ik, Andrea & vriend van Nadine)

Op maandag (20 juni) had ik een soort bedrijfsuitje. Samen met alle meiden (+ de vriend van Nadieh uit Costa Rica) van Broadway (Amerikaans steakhouse waar ik werk) naar de Efteling! De Efteling vond ik altijd ‘minder stoer’ dan bijvoorbeeld Walibi, maar toen ik er was, vond ik het weer helemaal super. Het was gezellig, we zijn in bijna elke achtbaan geweest en ik heb gewoon veel gelachen. Aan het einde van deze lange dag Efteling (we vertrokken in de ochtend en kwamen in de avond thuis) waren we echt he-le-maal gesloopt maar dat maakte niet uit. Het was echt super!
Met z'n allen!
Michelle: op naar het sprookjesbos
Droomvlucht, zo mooi!
Mijn leuke collega's
Lisa & ik in de 'carnaval'
In de houten achtbaan met mijn collega's. Ik loop hier hard te rocken! Hahaha!

Op dinsdag (21 juni) moest ik weer naar school voor de zogenaamde ‘Zomerbeurs’. De aula werd gevuld met alle projectgroepen uit het eerste jaar. In het tweede semester van dit jaar moesten wij werken aan een gezonde snack. Deze moesten wij bedenken, ontwikkelen, uitwerken en daarna promoten. Er moest een verpakking gemaakt worden, een folder, visitekaartjes, nog meer promotiemateriaal en daarbij een goed opvallende stand natuurlijk! Voor de gelegenheid trokken we allemaal dezelfde outfit aan, beetje formeel met naamkaartjes en daarna was het een kwestie van jezelf goed presenteren tegenover de beoordelers. Ik vind dat we het goed hebben gedaan en we hebben een 7 gekregen. Hartstikke prima dus!
Wij hadden 'MoonBites' ontwikkeld, een Sweet variant: met limoen, abrikoos en een vleugje rode peper en een Spicy variant: met shitake, aardappel, paprika, chillipeper en nog meer. Ze waren erg lekker vond ik zelf en zagen er ook erg goed uit.Daarna was de pret weer voorbij en moest ik die week leren, voor de herkansing week erna! (Ben alleen nog op maandag naar FarEastMovement geweest, hierover later meer.)

Over de resultaten van mijn herkansingsweek weet ik nog niet veel. Behalve dat ik mijn assessment (mondelinge advisering over voeding, na het bekijken van een casus) heb gehaald met een voldoende. Een 8 zelfs! Ik ben heel trots op mijzelf want ik zag erg tegen dit assessment op.. zo eng en lastig! Maar ik heb meer in mij dan ik zelf weet, ik moet gewoon wat zekerder zijn van mijzelf!


Nu de herkansingen weer voorbij zijn, heb ik weer tijd voor mijzelf en voor KittehsCupcakes! Dus tot snel op KittehsCupcakes ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen