zaterdag 2 juli 2011

Sensation 2011 - OOTD

Vanavond is Sensation in de Amsterdam Arena en ik ben erbij! Ik ga voor het eerst naar dit feest en ben echt onwijs benieuwd naar dit super grote event. Benieuwd naar mijn party-outfit?
Tijdens Sensation is het de bedoeling dat je all white naar dit feest komt, anders... ehh ja kom je gewoon niet binnen! Mijn vriend werkt bij ID&T en neemt mij mee naar Sensation en kon mij al wel vertellen dat ze echt streng letten op hun all white-dresscode!
Dit wordt mijn outfit voor de avond; een witte top van Monki, een witte short van de H&M, een witte bandeau-bh van de Primark, witte Nike Dunks en een wit horloge van Adidas. Eigenlijk heeft volgens mij elk meisje wel witte items in haar garderobe, voor mij was het vinden van een outfit dan ook eigenlijk niet moeilijk. Alleen de witte top van Monki heb ik afgelopen dinsdag in Amsterdam gekocht en is zo fijn!
Deze Nike Dunks heb ik een paar jaar terug in New York City aangeschaft en daar heb ik al meerdere feestjes mee beleeft, is ook wel een beetje te zien aan de schoenen hehe. Serena is eerder dit jaar ook naar Sensation geweest, in Praag en heeft daar een Sensation jasje aan over gehouden. Deze neem ik ook mee, voor als ik het koud krijg en verder neem ik nog een wit tasje mee voor mijn geld, telefoon en dergelijke.
I am ready to partaaay!

Top: Monki // Bandeau-bh: Primark // Short: H&M // Sneakers: Nike Dunk // Horloge: Adidas Candy 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen