maandag 25 juli 2011

OOTD | Kenzaa T-Shirt

Het mag dan wel midden zomer zijn, maar erg zomers is het weer niet in Nederland. Dat vind ik erg jammer, want ik hou van jurkjes en shorts met blote benen. Het was warm genoeg voor alleen een T-Shirt, maar de skinnyjeans moesten helaas wel uit de kast getrokken worden. Geen bloten benen voor mij, nu maar hopen dat het binnenkort wél zomers wordt hier in Nederland!



Dit T-Shirt heb ik gekocht via Kenzaa.nl, ik hou van dit model. Het heeft wijde vleermuismouwen en valt erg los en toch heeft het shirt vorm dankzij de naden. Ik vind het vooral fijn dat dit shirt wijde mouwen heeft, omdat ik het nooit prettig vind zitten als een mouw strak om mijn arm zit.  Het shirt is poeder roze van kleur en bevat studs die het allemaal ietsje stoerder maken. I love this shirt! 


Deze ring van Jewellista draag ik best wel vaak, ik vind hem super leuk en hij past ook goed bij mijn all-time-favorite ketting, de Celebrity Cross van Serenity Designs. De armband die ik hier draag, heb ik geleend van mijn zus Serena. Het zou best kunnen dat je deze daarom al kent. Ohh! Wat is dit toch een prachtige armband, deze matcht erg goed met mijn shirt.


De schoentjes die ik bij Primark voor maar 5,- euro in de sale heb gekocht, draag ik best wel vaak. Ze lopen erg lekker en maken mijn outfits net iets netter. Zijn ze niet cute?!

Skinny: Villa / Veterschoentjes: Primark / T-Shirt: Kenzaa / Armband: Disney Couture (geleend van Serena) / Ring: Jewellista / Ketting: "Celebrity Cross" Serenity Designs

1 opmerking:

  1. Hey there! Someone in my Facebook group shared this website
    with us so I came to check it out. I'm definitely loving the information. I'm bookmarking and
    will be tweeting this to my followers! Excellent blog and outstanding design and style.


    My web blog: コーチ 時計

    BeantwoordenVerwijderen