zaterdag 23 juli 2011

Extrema Outdoor 2011

16 juli was het festival Extrema Outdoor in Best, daar ben ik (Tara) heen geweest. In deze post vertel ik een beetje hoe het voor mij was, maar het is vooral een picture overload. Kijken jullie mee?


Nog nooit eerder was ik naar Extrema Outdoor geweest, ik wist dat het groot was, maar had niet verwacht dat het zó groot zou zijn. Extrema had 10 stages,waarvan ik vooral Rauw en Future Funk leuk vond. Ik zou met vijf vrienden gaan, maar ging met vriendin Jorike al eerder weg. Wij waren er rond 11 uur en hebben eerst vooral rondgelopen en de boel bekeken. Al gauw wisten we de weg en gingen we lekker eten, drinken en 'chillen' in het gras. Daarna gingen we een aantal dansjes wagen, Roog draaide goed, maar we besloten naar 'Wanna be a star' te gaan bij de Rauw stage.

We wisten dat het ging regenen deze dag, maar de eerste paar uren op het festival hadden we het bloedheet! Ik liep rond in een hoge taille short met een zwarte kantentop (met alleen BH eronder) wat overigens erg cute stond, maar had het alsnog bloedheet! 

Tara & Jorike

Na een tijdje koelde het allemaal een beetje af en was de temperatuur perfect. Niet te heet en ook zeker niet koud, hmmmm genieten. We gingen lekker dansen bij Rauw, Wanna Be A Star vind ik erg tof, omdat het een vrouwelijke DJ is (die overigens wel veel weg had van Lady Gaga) en omdat ze leuke electro draait.


Daarna zijn wij weer wat gaan eten, rondlopen en werd het ineens wat frisser. We besloten naar ons kluisje te gaan, waar we op onze buddies Chris, Toine en Remko stuitte. Super toevallig! Ze waren net aangekomen maar verlieten ons al direct omdat ze naar een artiest wilde. Later hebben we ze weer terug gevonden en gingen we eventjes lekker zitten. Gelukkig maar, want daarvoor hebben we non-stop gedanst! Moe! Het begon kort hierna wel erg hard te regenen, gelukkig had ik poncho's mee!! Jorike kreeg een prachtige roze en ik een heerlijke knalgele hahaha!

Toine, Jorike, Ik, Remko

We gingen met hun mee naar Planet E, waar Kid Culture ging draaien (techno). Ik vind techno snel saai worden maar Kid Culture kon er wat van, leuke techno was het, wat meer afwisselend. Ik stond lekker te dansen tot ik ineens besefte dat Dio naast mij stond haha! Ik heb geen foto met hem want ik had een knalgele poncho aan, een zonnebril zonder zon en ja... hij werd al genoeg lastig gevallen. Ah well... Het begon tijdens Kid Culture trouwens wel heel erg hard te regenen!! Aii.... gelukkig hadden we regenlaarzen en poncho's!


Om 20.00 zou Afrojack draaien en daarna Steve Aoki. Steve Aoki is een held van mij, I love him!! Hij draait super goed, ik hou van zijn muziek en hij maakt er een echte show van. Dus ik moest er wel heen en Afrojack draait ook heel erg goed. Jorike en ik verlieten ons groepje erg op tijd om eerst lekker avond te eten, wat te drinken en om rustig naar Afrojack te lopen. Nouja rustig, we liepen vol struggles door de mensen menigte, maar we hebben het gered.

Hier eten we de Hot Sandwich van La Place, onze favoriete broodje van vorig jaar Lowlands.

Toen we eenmaal richting Afrojack en Steve Aoki gingen, zagen we er al zo uit. Mijn capuchon was afgewaaid en onze haren waren kleddernat. Je kunt je voorstellen hoe de grond eruit zag:


That's right, een enorm grote modderpoel. Het ziet er allemaal zo erg uit, maar als je er eenmaal instaat is het niet meer zo'n big deal. We stonden al de hele dag in de regen dus extra regen was niet erg. Met extra regen bedoelde ik de regen die wij mochten ontvangen tijdens Steve Aoki. Het leek wel alsof we aan het douchen waren met Steve Aoki, zo hard regende het. Echt kei en keihard, maar wat vonden Jorike en ik? Het gaf wel sfeer. De keiharde electro house van Steve met de keiharde regen die oplichtte door de lampen. Genieten.


Uiteindelijk stonden Jorike en ik vooraan bij Steve, HI STEVE!! Hij ging weer los met champagne flessen en goot wodka aan de mensen vooraan. Zelf rocked hij altijd lekker mee en trok hij mensen op het podium om in een opblaasboot te crowdsurfen (Oh wat wilde ik graag... maar ik was te laat helaas). Verder had hij nog een enorm groot pistool waarmee hij rook/stoom het publiek in blies, wat er echt spectaculair uitzag! Van al dat dansen en losgaan krijg je dorst!! (En extreme spierpijn...) Steve wuifde naar ons en gooide een fles Coca Cola, yesssssssss we hadden zo'n dorst! Thanks Steve!


Als eindshow werd er veel vuurwerk de lucht in geschoten met lekkere muziek op de achtergrond. Als je om je heen keek, zag je extreem veel mensen nog staan, kijkend naar het vuurwerk en dansend op de muziek. Prachtige afsluiter! Eenmaal in de trein keken wij naar onze laarzen, onze 'beste aankoop ever'. Vol onder de modder, we hadden het ijskoud maar het was het allemaal waard. Een heerlijke dag!


Ik heb zin in nog meer festivals! Gelukkig ga ik nog naar Rock it, Loveland en Lowlands dit jaar. 
Hebben jullie ook nog festivals in de planning staan?


1 opmerking:

  1. I was able to finԁ good info from уоur articlеs.


    Here is my web-site - click through the up coming website

    BeantwoordenVerwijderen