donderdag 30 juni 2011

OOTD: Yellow Knit via Kenzaa.nl

Gisteren konden jullie al spieken naar deze mosterdgele gele trui in de blogpost over het DIY armbandje. Vandaag laat ik jullie de hele outfit zien! Een paar dagen geleden deden Tara en ik een bestelling bij de webshop Kenzaa.nl waar ik deze mooie trui heb uitgekozen. Kijk je mee naar m'n outfit of the day?

Deze trui is het eerste item dat ik in mijn kast heb liggen met zo'n gave mosterd gele kleur. Ik ben sinds een tijdje over gegaan in meer bruin en beige tinten in plaats van mijn standaard grijs/wit/zwart combo's dus daar past deze trui ook goed tussen. De trui in mijn kleur zie ik helaas niet meer op de site staan, maar deze trui is ook te koop in het grijs, stiekem wil ik die ook nog aanschaffen! Ik weet niet zo goed wat voor materiaal de trui van is gemaakt, maar hij is lekker zacht en ook wel warm! Ook is het model van de trui zo gaaf, lekker baggy en groots terwijl de mouwen wat strakker zijn zodat het een vleermuis-effect krijgt. I loooove it! 
Bij de trui draag ik een ketting met een strik in een soort van vintagelook en een verstelbare ring met een roosje erop. Beide sieraden zijn in dezelfde kleur en vond ik daardoor erg leuk bij elkaar passen. De ketting en de ring zijn ook via Kenzaa.nl te koop en wanneer je minimaal 3 artikelen koopt, dan krijg je de ring met het het roosje (ter waarde van €4,95!) er gratis bij! (Leg deze ring in je winkelmandje op Kenzaa.nl en gebruik je de kortingscode FREERING anders werkt deze actie niet!)
Deze trui heb ik gecombineerd met één van mijn favoriete zwarte skinny jeans en daaronder de biker booties van Jeffery Campbell, want de studs en gespen komen zo mooi overeen met de kleur van de trui! Ik weet nu al, dat deze trui ook zeker een favoriet wordt van mij. Ik heb al outfits in mijn hoofd zitten, gecombineerd met een zwarte bodycon rok of die nieuwe highwaisted shorts (ook die zwarte!). Dus jullie gaan deze trui vast nog vaker voorbij zien komen!  
De service van Kenzaa.nl is overigens echt super! Ik heb meerdere keren mailcontact gehad met de medewerkers van Kenzaa.nl en dat ging allemaal erg snel. Ik kreeg snel en duidelijk antwoord op mijn vragen en wat ook helemaal super is, is dat wanneer je bestelling via pakketpost wordt verstuurd je hier automatisch bericht van krijgt. In dat bericht krijg je een link met de track and trace code, zodat je heel makkelijk je bestelling kan volgen. Mijn bestelling was ook erg snel binnen en netjes verpakt in plastic zakken. Op de webshop wordt voornamelijk kleding verkocht in kleinere maten, die misschien voor de meeste meiden (en ook voor mij!) te klein zijn, maar via het linkje sizes kan je heel makkelijk gericht zoeken op jou maat!

Trui: Kenzaa.nl // Jeans: Zara // Ketting: Kenzaa.nl // Ring: Kenzaa.nl //
Boots: Jeffery Campbell // 
Horloge: DKNY // Armband: DIY // nagellak: Barry M - Racing Green




Houdt Kittehs Cupcakes in de gaten; binnenkort komt er een nieuwe winactie online, in samenwerking met Kenzaa.nl! HOW EXCITING! ;D

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen