woensdag 11 mei 2011

Trend: The American Flag

Ohh Amerika, ik vind het land prachtig, de taal en eigenlijk vind ik heel veel leuk aan Amerika. Wat ik ook mooi vind is de vlag, ik heb nooit begrepen waarom wij zo'n saaie vlag hebben en zij zo'n leuke! In NYC had ik bij de Topshop een prachtige short gevonden met de Amerikaanse vlag, ik smolt ervoor... en nog steeds eigenlijk... Maar ik had al veeeel uitgegeven die week en de short was niet goedkoop. Zo rond de $70,- denk ik? en nu denk ik steeds aan die short... hij moet in mijn kast liggen!! Aaarghh:( De laatste tijd zie je veel meer fashionable items voorbij komen waar de Amerikaanse vlag in is verwerkt. 
Kleding met de Amerikaanse vlag erop vind ik echt HOT. Ik heb helaas nog geen goed item hiervan kunnen vinden, dus als je er een weet, neem contact met me op via dudettes.issues@gmail.com !

Ahhh... Ik wil shirts, ik wil shorts, ik wil een blouse, vestjes, jasjes... alles met de Amerikaanse vlag! Ik houd ervan. Als je tips hebt voor me, let me know! Had ik maar die short gehaald.. Maar misschien vind ik hem nog wel.
Wat vinden jullie van deze trend?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen