zaterdag 21 mei 2011

OOTD; High waisted

De laatste tijd zag ik steeds vaker high waisted broekjes voorbij komen en eigenlijk heb ik altijd gedacht dat is niks voor mij. Ik had een zwarte gepast in de H&M en dat was... nee gewoon helemaal niks. Tara vertelde mij dat zij er eentje was tegengekomen, ook zwart met erg veel stretch die heel mooi en vooral lekker zat. Die ben ik toen ook gaan uitproberen en het bleek toch wel wat voor mij te zijn! Lees verder voor mijn outfit hiermee...
Hier combineer ik het broekje met een gestreept t-shirt, een zwart vestje en zwarte vans authentic. Het was niet al te warm weer, dus droeg ik er een panty onder. Om het niet een al te zwart geheel te geven, koos ik voor een meer doorzichtigere panty dan ik normaal gesproken draag met bijvoorbeeld rokjes.
Zie je hoe lief shabby aan het slapen is? Scroll naar beneden voor nog meer fluff-cuteness!
Op bovenstaande foto lijkt het broekje nogal vaal, maar dit valt in real life wel mee. Hij heeft wat langere broekspijpen, wat ik zelf niet zo leuk vind staan dus rol ik ze helemaal tot boven op. Het lakriempje vond ik wel leuk gecombineerd met het kettinkje met het lak-snorretje die mijn moeder via Etsy.com kocht. 
Vest; G-star / T-shirt; H&M / Short; H&M Divided €24,95
Tas; Coach (vintage) / Snor ketting; Etsy / Riem; H&M / Sneakers; Vans Authentic / Jas; H&M 

Omdat deze short een zwarte kleur heeft, weet ik er nog veel meer outfits mee te maken en vind ik ook dat ik er totaal mijn eigen draai aan kan geven, omdat ik high waisted eigenlijk niks voor mij vond!
Wat vinden jullie van high waisted shorts? En hoe zouden jullie een high waisted short combineren? 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen