zaterdag 28 mei 2011

OOTD: Coral and jeans

Hmm mijn high waisted jeans, zo heerlijk! Ditmaal heb ik de short gecombineerd met koraal, een van mijn favoriete kleuren. Coral en high waist jeans, simpel en toch niet saai. 

Omdat het weer in Nederland nog niet optimaal zomers is, heb ik nog een panty onder mijn short aan getrokken. De blouse heeft een tof model, namelijk achter lang over de billen en aan de voorkant korter. De voorkant heb ik dan ook in mijn short gestopt. Dit is eigenlijk de blouse van Serena, die ik heb geleend.
In mijn oren heb ik kleine gouden kruisjes, deze heb ik eigenlijk heel vaak in. Het zijn echt mijn favoriete oorbellen, ze passen bij alles en kruisjes vind ik gewoon mooi. Daarnaast past het goud bij mijn gouden horloge die ik altijd draag. Matchy matchyyy!!
Op mijn nagels draag ik een pastel kleurige perzik nagellak.

 
Allstars zijn echt classics en zouden in mijn kast moeten liggen.. maar helaas, ik heb ze niet. Shame on me! Vroeger had ik ze wel, verschillende kleuren ook, maar nu niet meer, nieuwe moeten worden aangeschaft. Ze zijn zo basic, ze matchen met alles en dat is super fijn. Bovendien lopen ze ook fijn. Deze heb ik van Serena geleend, haha nog iets geleend ja, we hebben dezelfde maat & I love her style.
De complete look, beetje tropische sfeer door de kleuren. De panty die ik aan heb heeft de dag helaas niet overleefd, zoals dat vaak gebeurt bij mij... Ik bleef weer eens haken met mijn nagel en had direct een hele ladder erin zitten. Dit heb ik wel vaker, dan haak ik hem open met mijn ketting, sleutel, nagel of als ik tegen een tafel loop of iets. Gingen die dingen maar langer mee... Tegenwoordig gaan ze maar 1 dag mee bij mij!!
De blouse is van een fijn materiaal, heel dun en licht. Ik heb ook een beetje lippenstift op in fel roze. 
Ik heb twee kettingen gelayered, de kettingen zijn heel fijn, en samen vormen ze een mooi geheel.
Zo ziet mijn haar er trouwens uit als ik het in een knotje doe, de onderkant van mijn haar is ook lichter dan de rest. Ik vind het wel grappig staan, donker haar en een blond knotje, pretteh cute!

Blouse; M. // Short; H&M // Sneakers; Converse All Star 
Oorbellen; Forever21 // Kettingen; gemaakt door mijn moeder

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen