maandag 2 mei 2011

Crest Whitestrips

Mooie parelwitte tanden, dat zou ik wel willen! Als ik een roze lippenstift op doe, heb ik vaak het gevoel dat mijn tanden erg geel zijn. Tanden bleken zou echt ideaal zijn, wat zou ik dat graag willen maar ohhh... zo’n behandeling is wel behoorlijk prijzig! Dankzij mijn zus Serena van Beautylab kwam ik in contact met een goedkopere en effectieve oplossing... de Whitestrips van Crest.

Hieronder zie je een foto van het doosje Whitestrips, Advanced Vivid. Hierin zitten in totaal 14 strips, die je elke dag, een halfuurtje op je tanden plakt. Crest Whitestrips belooft als resultaat; na 2 weken een wittere smile. Serena's tanden werden aanzienlijk witter, dus zou het bij mij ook werken? Wij hebben 2 doosjes Crest Whitestrips opgestuurd gekregen die mijn vader en ik ook voor jullie zullen uitproberen. Crest Whitestrips zijn dus niet alleen voor vrouwen aantrekkelijk, maar ook mannen willen graag wittere tanden hebben. Daarom vonden wij het leuk om ook het proces van mijn vader’s tanden aan jullie te laten zien. Hij drinkt vaak koffie en daardoor zijn, zijn tanden door de jaren heen toch wat minder wit geworden.
Helaas kan Larissa niet de strips uitproberen, omdat laatst haar verstandskies eruit is gehaald. Na overleg met de contactpersoon van Crest, bleek het beter te zijn dat zij de strips op dit moment beter niet kon proberen, in verband met het heelende proces van haar tandvlees. 

Voor een doosje Crest Whitestrips betaal je €55,- inclusief verzendkosten wanneer je dit besteld via de website van Crest White Strips. Het klinkt misschien als een hoop geld, maar als je kijkt naar de resultaten die de strips na 2 weken vinden, vind ik het zeker waar voor je geld. Als jullie nog niet overtuigd waren na Serena’s review, hoop ik dat ik dat wel kan doen met mijn review!
De doos bevat 14 strips, hierin zitten de strips voor je tanden boven en onder samen verpakt. De aankomende 2 weken zal ik elke dag een strip boven en een strip onder aanbrengen. De strips plak je als het ware op je tanden en laat je een half uurtje z'n werk doen. Wanneer je alle strips opgemaakt hebt, zouden je tanden er aanzienlijk witter uit moeten zien. Ik en mijn vader zijn benieuwd!

Om het resultaat goed te kunnen volgen heb ik before foto's gemaakt, zodat wij die straks naast de after foto's kunnen leggen en zo de resultaten gemakkelijk kunnen vergelijken!

Mijn tanden:


Mijn vaders tanden:


Toen ik de strips binnenkreeg, stond ik te popelen om te beginnen. Op de foto hieronder kun je het misschien een beetje zien, ik heb hier de strips net aangebracht op mijn tanden. Ik ben echt super benieuwd naar het resultaat! Ook mijn vader is al begonnen, kom maar op met die white bright smiles!
Ik zal ook tussendoor na 1 week gebruik, foto’s maken om te zien hoeveel verschil er al is te zien na 7 dagen. Na de 14 dagen zal ik alle foto’s plaatsen van mij en mijn vader’s tanden zodat wij eens goed het verschil kunnen bekijken!

Als je nog wat meer achtergrond informatie wilt, bezoek dan de site van Crest Whitestrips. Hier vind je de ingrediƫntenlijst, de bijsluiter en instructiefilmpjes. Ik test nu de Whitestrips 'Advanced Vivid' uit, maar er zijn ook andere soorten strips verkrijgbaar!

Hebben jullie wel eens jullie tanden gebleekt? Zo ja, wat heb jij gebruikt en zo nee; waarom niet? 

1 opmerking:

  1. Ik ben benieuwd of het bij jullie net zo goed werkt als bij Serena!

    BeantwoordenVerwijderen