donderdag 7 april 2011

My Shoe Stash


Ik houd, houd, houd heel erg van schoenen. Ik kan er geen genoeg van hebben of kopen... Ik wilde graag een video maken over mijn shoe stash, maar dacht dat het misschien wat saai zou zijn als ik alle schoenen 1 voor 1 zou laten zien... In plaats van dat, heb ik een kort video-tje voor jullie gemaakt waarin je even een snelle sneakpeak van mijn schoenen collectie kan zien! Hope you like it!
Weten wat mijn favoriete schoenen zijn? Lees dan even verder!...


All Stars zijn gympen waar ik al jaren op loop, het zwarte lage paar is inmiddels de 2e die ik in deze variant heb gekocht en zijn inmiddels alweer zo'n 2 jaar oud denk ik. Heerlijke gympen, kunnen eigenlijk wel overal onder! Voor de lente en zomer wilde ik graag ook een lichter paar, in New York heb ik deze beige lage All Stars gekocht -ik heb de zwarte ook in Amerika gekocht omdat ze daar veel goedkoper zijn!- waar ik heel blij mee ben. Heel fijn om een vrij zwarte/donkere outfit wat meer 'frisheid' te geven! 


Vans, een merk waar ik ook al jaren op loop. Vroegah in mijn zogenaamde skater-tijd, waren mijn aller eerste Vans van die hele brede in donkergroen en wit. Die heb ik ook helemaal afgedragen, sindsdien ben ik Vans-fan! Vooraan, de zwart witte Vans Authentic's heb ik al ruim een jaar en lopen nog steeds goed. Hiervoor heb ik de Era's gehad in zwart en wit, die hier heel erg op lijken. De Vans Vulcanized (zwarte veters) heb ik ook al een geruime tijd en vind ik zelfs het lekkerst lopen van alle Vans! Zoals je misschien in outfit's heb gezien, draag ik deze ook echt all the time!  


Deze biker boots zijn van het merk Jeffery Campbell en heb ik ook afgelopen keer in New York gekocht! Ze zijn eigenlijk een maatje te groot voor me, dus draag ik ze met 2 zooltjes erin want ik vond ze zo gaaf dat ik ze wel moest kopen! Ze zijn lekker nonchalant en zakken ook wel naar beneden, maar dat geeft niet! De zwarte mocassins van Minnetonka heb ik in dezelfde winkel gekocht. Ik heb eerst neppe mocassins gehad in dezelfde kleur en die he-le-maal afgedragen! Toen ik erachter kwam dat Minnetonka in Amerika bijna de helft van de prijs is, wat wij hier in NL moeten betalen moest ik natuurlijk wel echte kopen! Ze zijn lekker preppy en misschien een beetje lelijk, maar gecombineerd met een mooie zwarte skinny vind ik ze echt heel erg gaaf staan!

Ik hoop dat jullie m'n video-tje leuk vonden! Wat zijn jullie favoriete schoenen? 


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen