dinsdag 19 april 2011

Chillaxen op Utrecht Centraal


*Edit: Ik liep vandaag -20.04.'11- op Utrecht Centraal en zag dat helaas de pop-up ruimte alweer weg is gehaald en afgesloten! Ik wist niet dat het voor slechts een korte tijd zou zijn (een maand?). Ik hoop dat er wat ander leuks ervoor in de plaats komt! 

Misschien had je het al gezien op Utrecht Centraal, op de plek van het voormalige restaurant De Tijd is nu een zogenoemde pop-up ruimte gekomen om te chillen en relaxen. De hele ruimte is volgepropt met super grote en kleurijke Fatboy's en zelfs 2 hangmatten. NS is in samenwerking gegaan met Fatboy en wilden zo het wachten op de treinen aangenamer voor ons, de reizigers, maken! 

Het is volgens mij nog niet echt vaak erg druk in de ruimte en ik zie vaak reizigers ook verbaasd en onzeker naar binnen kijken. Maar ik zou zeker eens een kijkje nemen als je toch de tijd hebt. Er is ook een beamer die volgens mij video's afspeelt op de muur dus vervelen hoef je je niet!


Ik weet niet zo goed tot hoe laat deze pop-up ruimte geopend is, maar het zou wel heel erg fijn zijn als ik daar voortaan wat later op de avond kan wachten. Voor mij komt het namelijk nog wel eens voor dat ik zo een half uur tot een uur alleen moet wachten! 



Toen mijn klasgenoten en ik even op de trein moesten wachten, besloten wij hier even lekker neer te strijken. Wij hebben er in ieder geval van genoten en zullen hier in de toekomst wel vaker willen wachten op de trein, of gewoon afspreken voor de gezelligheid. 


Als ik met vriendinnen afspreek hebben we niet altijd zin om de stad in te lopen en blijven we hangen bij de Starbucks op Utrecht Centraal. Nu kunnen we ook gewoon wat te snacken of drinken halen bij de AH2go -bijvoorbeeld- en dit verder nuttigen in deze gezellige ruimte. Op de muur zijn al meerdere krijtafbeeldingen en woorden gekalkt, dus ik neem aan dat het de bedoeling is dat je er ook wat neer mag zetten, ook leuk!  

Utrecht Centraal was al mijn favoriete treinstation, maar met deze ruimte is het alleen maar beter geworden. Ik las net ook dat er een Julia's komt, ter hoogte van perron 19/18 en laat dat nou net het perron zijn naar mijn woonplaats ;) 




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen