vrijdag 31 december 2010

Tag: Smile To The World

Een tijdje geleden kreeg ik via Carlijn deze tag: Smile To The World. Oorspronkelijk is Lisanne met deze tag begonnen en ik vond 'em zo mooi en leuk om deze ook aan jullie door te geven!

" Deze tag is niet zomaar een tag, dit is een speciale tag. Het betekent dat de lacht naar de wereld, dat jij een stukje geluk door wil geven. Dat je lacht naar de bloggers die je tagt, en naar alle lezers van je blog. Post een foto van jezelf, een foto waarop je glimlacht, een foto waarop jij geluk uitstraalt. "

Bedankt Carlijn! Ik vond het meteen al een leuke tag, maar ik kwam steeds niet aan toe om een foto te zoeken en vinden, waar ik echt heel erg op lach en waar ik ook nog een duidelijke herinnering heb van hoe gelukkig ik mij voelde op dat moment. Nu heb ik 'em gevonden!...

Toen ik door mijn FaceBook foto's ging, kwam ik deze foto tegen van mij en Serena in New York City, in Juni 2009. Wij hadden overdag een lekkere shopdag achter de rug en gingen op het dakterras van ons hotel (The Pod Hotel) lekker uitrusten en genieten van het onwijs mooie uitzicht dat het dakterras ons bood. Hier hadden we onwijze lol over het aannemen van een pose zonder dat onze 'onderkin' zichtbaar zou zijn op de foto. Dit moment is 1 van de fijnste momenten die ik in mijn leven heb gehad; heerlijk gezelschap, heerlijk weer, een heerlijke stad tijdens een heerlijke mini vakantie! 
Ik tag iedereen die ook graag zijn/haar foto met de rest wilt delen en zo je geluk uitstraalt aan anderen, en in het bijzonder tag ik Amy-Denise, Inez en de 2 Lisa's: Liesewiesje en Lisalemonjuice!

Ik zie graag jullie gelukkige momenten en waar jullie zo blij om kunnen worden. :)
Serena had trouwens, zonder dat ik het wist, gisteren haar tag op Beautylab gezet; toevallig!
HAVE A HAPPY DAY AND A HAPPY NEW YEAR!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen