dinsdag 28 december 2010

Shopping Haul Video

Zoals ik gisteren aangaf, ben ik wezen shoppen in Amsterdam (en Hoofddorp)! Eerst viel het shoppen een beetje tegen, als in ik kwam niet veel dingen tegen die ik wilde hebben, maar ik ben uiteindelijk toch met 3 (volle) tassen terug naar huis gekeerd! In bovenstaand filmpje laat ik mijn geshopte spulletjes zien van de Zara, River Island, H&M en de Primark.

In het filmpje ben ik nog een armbandje vergeten te laten zien, die ik toen omhad. Deze kocht ik ook bij de Primark voor €2,- 
Ook heb ik laatst eeeindelijk m'n Dr. Martens binnengekregen die ik via Marktplaats had gekocht. Het duurde even voor ik ze binnen had, maar ze zijn echt prachtig. De schoenen kreeg ik echt als nieuw binnen en betaalde ik slechts €31,75 incl. verzending voor! (nieuwprijs is €99,95!!!)

Nou nu heb ik weer eventjes voldoende geshopt, over 2 maanden ga ik naar New York en daar moet ik natuurijk ook wat inslaan! Ik ben in ieder geval van plan om daar witte lage All Stars te kopen.

Wat vinden jullie van m'n geshopte spulletjes? Gaan jullie ook nog shoppen tijdens de Sale?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen